Oppstart 3 IVF forsøk.

Karatekids

Glad i forumet
VIP
Ja, da kom mensen på tirsdag og jeg snakka med UNN nettopp. Blir oppstart spray på dag 19 (3.8.2013) Skal gå på sprayen 3 dager lengre pga ferie og for tidlig mens. Så blir det UL etter noen dager på sprøytene den 30.8.

Fyfaen jeg gruer meg...

Så spennende :-)
Hva du gruer deg til?

Lengter etter å bli gravid ♥

Så spennende :)
Hva du gruer deg til?

Gruer til uttak, rugetiden og testdag! For mange slag i trynet til å håpe på positivt utfall.. :)

Gruer til uttak, rugetiden og testdag! For mange slag i trynet til å håpe på positivt utfall.. :)

Aha. Ser den ja :-(
Gruer meg spesielt til uttak, usch
Ventetiden er lang

Krysser fingrene for oss at 3.gangen gjelder det. Alle gode ting er 3 ☆

Aha. Ser den ja :-(
Gruer meg spesielt til uttak, usch
Ventetiden er lang

Krysser fingrene for oss at 3.gangen gjelder det. Alle gode ting er 3 ☆

Ja, sist uttak trodde jeg at døden var rett rundt hjørnet. Skal be om myyyyye mer dop denne gangen ;)
Dette blir jo mitt 4 forsøk egentlig så nå må det gå!

Dette SKAL gå bra! Krysser alt jeg har for at dette tredje forsøket skal bringe den etterlengtede gevinsten i enden.

Dette SKAL gå bra! Krysser alt jeg har for at dette tredje forsøket skal bringe den etterlengtede gevinsten i enden.
Tusen takk :) Håper virkelig vi også! :)

Så du fikk tak i de? Det var jo bra :) ser heller ikke frem til denne runden men vi liggee ganske likt denne gange :) du begynner med spray en dag før meg... gruer meg sykt til uttak selv!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Håper dette er gongen det skal gå bra ja! Mange nedturar på rad er supertungt! Det veit eg alt om, men eg lykkast til slutt:) Trur ikkje heilt på det før eg har den vesle i armane mine då, meeeen;) Masse lykke til til deg! :)

Så du fikk tak i de? Det var jo bra :) ser heller ikke frem til denne runden men vi liggee ganske likt denne gange :) du begynner med spray en dag før meg... gruer meg sykt til uttak selv!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, er visst bare legene som har ferie, telefonen er oppe å går hele ferien, supert :D
Ja, denne gangen kom vi veldig likt, gleder meg til å følge deg, snupp <3

Håper dette er gongen det skal gå bra ja! Mange nedturar på rad er supertungt! Det veit eg alt om, men eg lykkast til slutt:) Trur ikkje heilt på det før eg har den vesle i armane mine då, meeeen;) Masse lykke til til deg! :)
Ja, nå begynner jeg jo å bli gammel i gamet, ikke akkurat en drømmesituasjon. Men HEY, mange erfaringer rikere, og klar som et egg til å starte dette forsøket :)

Ja, er visst bare legene som har ferie, telefonen er oppe å går hele ferien, supert :D
Ja, denne gangen kom vi veldig likt, gleder meg til å følge deg, snupp <3

Ja, nå begynner jeg jo å bli gammel i gamet, ikke akkurat en drømmesituasjon. Men HEY, mange erfaringer rikere, og klar som et egg til å starte dette forsøket :)

blir ikke no forsøk på meg likevel :/

Back
Topp