Oppstøt/raping

HHH

Andre møte med forumet
Hei!

Jeg er kommet over den verste kvalmen og veldig takknemlig for det. Men jeg er veldig oppblåst hele tiden og - ikke minst - går jeg og raper/gulper mye av dagen, noe som framkaller kvalme og brekningsfornemmelser. (I tillegg til å få en til å føle seg ikke spesielt lekker...)

Er rundt uke 13 nå.

Noen som har gode tips...? Er litt redd for å tilbringe hele resten av svangerskapet småkvalm og småekkel :p

Du kan jo prøve Frisk pastiller og se om det hjelper:) måtte kjøpe selv i går, er noe dritt å gå å små rape/gulpe når du har på deg munnbindI butikken:hilarious: så tenkte å prøve med det neste gang jeg må bruke munnbind:hilarious: Syns det hjalp litt sist svangerskap, har ikke vært så kvalm denna gangen :) Oppblåst / treg mage ligger det vell enn tråd ute med masse tips. Men jeg syns det kan hjelpe og drikke litt biloa hver dag :)

• Liker
Reactions: HHH
Du kan jo prøve Frisk pastiller og se om det hjelper:) måtte kjøpe selv i går, er noe dritt å gå å små rape/gulpe når du har på deg munnbindI butikken:hilarious: så tenkte å prøve med det neste gang jeg må bruke munnbind:hilarious: Syns det hjalp litt sist svangerskap, har ikke vært så kvalm denna gangen :) Oppblåst / treg mage ligger det vell enn tråd ute med masse tips. Men jeg syns det kan hjelpe og drikke litt biloa hver dag :)

Takk for tips! Jeg bruker faktisk duphalac for sistnevnte, det hjelper teknisk set, men ikke på følelsen av å være oppblåst hele tida, haha.

Takk for tips! Jeg bruker faktisk duphalac for sistnevnte, det hjelper teknisk set, men ikke på følelsen av å være oppblåst hele tida, haha.

Det er noe dritt å være oppblåst :confused:
Har vært ganske oppblåst i dag, men tror det kommer av at jeg har drukket for lite. Så drikk masse vann, prøv å gå deg en liten tur. Så må du jo passe litt på hva du spiser, noe kan gjør luft i magen værre. Tyggis, brus, blomkål, erter, mais, fint brød er jo kansje noe å holde seg vekke fra.:) Og ikke hold igjen på luften:hilarious: det gjør det bare værre så fis i vei :hilarious:

• Liker
Reactions: HHH
Raper ekstremt mye for tiden. Er 10+3, men har vel rapt MYE de siste ukene... Merker ingen sammenheng med kvalmen og rapingen, men føler meg heller ikke særlig lekker. Hehe. Samboer syns det er veldig morsomt :p

Rapingen har jeg ikke fått kontroll på, men jeg har blitt mye flinkere til å planlegge hva jeg skal spise basert på hvordan rapen smaker - løk, nei takk :wtf:

Back
Topp