Oppstøt og halsbrann?

Trollveitja

Elsker forumet
Nå har jeg blitt plager med å få maten opp i halsen hele tiden. Men det er verken surt eller halsbrann, men det er like fælt alikevell.

Noen tips? :(

Melk hjelper kun hvis det er surt, oppstøtene er der alikevell :(

Uffda:( da vet jeg ikke, prøvd å google det?

Jente født 02.06.10
App taster :)
Ante ingen råd på apoteket, skal google når øynene ikke er klistret til Orange is the New Black sesong 2 :p

10 dager til jeg skal til legen, må ta det opp for lukkemuskelen til magen er blitt så slapp etter jeg ble gravid. Den var ille nok før :p

Samme her.. Drikk mye vann, prøv å spise lett mat og salat og ikke sterk mat :)

Samme her.. Drikk mye vann, prøv å spise lett mat og salat og ikke sterk mat :)
Drakk vann, spiste gulerot og vannmelon i sted, ble møte med doskåla. Presset i magen er så stort i dag at jeg bare så vidt får til å fise, shhh, og raping kjennes ut som at jeg må spy. Føler jeg prøver alt, men i dag er det virkelig håpløst! :(

Fikk dermed i meg salt og pepper potetgull og ble bedre. Rare greier..

Huff. Håper du blir bedre snart!

Hvor mange uker var dere på vei når det ble et problem?

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøp Lovehearts var et tips fra enn venninne. 1-2, så er halsbrannen bedre. Lovehearts er både ganske godt og billig.:)

1. Mann skal bli storebror

Hvor mange uker var dere på vei når det ble et problem?

Sent from my iPhone using BV Forum
Rundt uke 6 ble jeg bilsyk og det varte til uke 9-10. Etter det har jeg vært uggen og får avsmak fort, får jeg avsmak på det jeg spiser så blir det enten oppstøt eller oppkast. Nå i går føltes det ut som magesekken var presset hele tiden, vet ikke hvordan dagen i dag blir, men krysser fingrene for at det blir en god dag. :)

Er i uke 12 nå og er veldig sliten av dårlig form, men det er bare slik det er. Hehe :)

Kjøp Lovehearts var et tips fra enn venninne. 1-2, så er halsbrannen bedre. Lovehearts er både ganske godt og billig.:)

1. Mann skal bli storebror
Fikk faktisk det tipset på apoteket i går, men glemte å kjøpe. Skal iallefall prøves :)

Back
Topp