Oppskrifter/ kjerringråd på kjønn?

Cakegirl88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Har en nydelig perfekt jente på 18 mnd, å i min familie har vi bare jenter. Prinsesse faktoren er stor! Så vi har denne gang googlet hva som skal til for å få gutt. Bryr meg ikke om hva kjønn det blir så lenge det er friskt! Men morsomt å prøve! Nå har jeg EL rundt 16 juni å da blir det bånn gass!

Noen andre som har googlet slike ting? :)
 
Har googlet ja:p men vi bare kjørt på med dn sex vi liker så får nå vise seg hva som kommer etterhvert :p
 
Jeg fant noen for noen uker siden da jeg sitter med ønske om en gutt siden jeg har en datter fra før :)

Et av de tingene jeg fant var," om man har barn fra før og håret deres samles i en spiss i bakken så får man en jente. Om det er rett i nakken får man en gutt!"

Så her får vi da mest sannsynlig en gutt :) men uansett er jeg evig takknemlig om vi får enda en prinsesse :D


Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3
Tilhører Før Svangerskapet <3
 
Det jeg fant ut var kun hva vi skulle spise rett før (vi bør holde oss vekke fra meieriprodukter for jentene liker basisk miljø), at vi skulle ha sex på eggløsninsdag eller nermest mulig, ofte sex gir gutt. Mannen bør drikke kaffe/ cola slik at guttesædcellene får et kick, bør gjøre det i doggistyle, slik at de får fart på seg å kommer lengst mulig opp mot egget.

Mange gode tips som bare er morsomme å prøve! ;)

Tihi! Hadde vært morsomt om det gikk!
 
Sex dagen etter UL = gutt.. sex før UL = jente. Vi hadde sex 2 dager før UL og det ble jente. Guttespermene svømmer fortere enn jentespermen , mens jentespermen overlever lenger :)

03.02.14
 
Derfor kjører vi på med sex hver dag i den fryktbare perioden ;) 50/50 sjangs ;) hehe
 
Back
Topp