Her kan vi legge inn oppskriftene vi bruker.
Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker denne og varierer bananen med pæreAvocadomos
1 avocado
1 banan
1ss olje
1 skje MME-pulver el. Grøtpulver
Avocadomos
1 avocado
1 banan
1ss olje
1 skje MME-pulver el. Grøtpulver
Den hørtes også god ut![]()
Smakte faktisk ikke så ille;-)Eller altså - god og god- jeg ville ikke ha spist det selv damen sikkert godt for bebis
![]()
Kun pulver.Takk! Var akkurat på utkikk etter en oppskrift på noe jeg kunne blande med avokado, for kun avokadoen fallt IKKE i smak i dag... Det endte til slutt med at hun i tillegg svelget feil, slik at det ble litt ubehagelig en periode. Men når du skriver 1 skje mme eller grøt- mener du da at kun pulveret skal røres sammen de andre ingred., eller skal pulveret være rørt ut i vann først?
Aldri hørt om noen som blir hypre av banan, hvis det var det du mente?Lurer på å prøve avacado til kvelden, får grøt men gaper fremdeles når det er tomt, å får flaske noen timer senere, da han våkner. Men hva kan jeg gi til kvelden? Hva er godt sammen med avacado dA? For er vel ikke så lurt med banan da![]()
Aldri hørt om noen som blir hypre av banan, hvis det var det du mente?
E fikk avocadomix i grøten sin i går kveld. Eneste problemet var at han faktisk overspiste, så halvparten kom opp igjen.
nei eg har ikke hørt det jeg heller, har bare lest atoll sier ikke gi banan til kvelden, så da kan jeg ta avacado og banan og mose det sammen? Og gi det til kvelden?
Funket finfint her, i hvert fall! Hadde det ikke vært for at han spydde opp mesteparten av maten siden han var over-stuffet hadde han nok sovet hele natten (når han først sovna, that is). Det er leeeeenge siden sist!
Jeg blandet to terninger oppi grøten hans, men kun avocadomixen skal visst være godt nok som kveldsmat, bare i større porsjoner.
Lurt med litt ekstra fett oppi (usaltet smør eller rapsolje, f.eks.) siden disse småtassene trenger masse fett, og da får det en bedre konsistens.
Funket finfint her, i hvert fall! Hadde det ikke vært for at han spydde opp mesteparten av maten siden han var over-stuffet hadde han nok sovet hele natten (når han først sovna, that is). Det er leeeeenge siden sist!
Jeg blandet to terninger oppi grøten hans, men kun avocadomixen skal visst være godt nok som kveldsmat, bare i større porsjoner.
Lurt med litt ekstra fett oppi (usaltet smør eller rapsolje, f.eks.) siden disse småtassene trenger masse fett, og da får det en bedre konsistens.
De er fra europris. Det er de i limegrønn og rosa som det er lokk til.Når du skriver to terninger..regner med det er fra sånn isbitbrett terninger? Hvor har du kjøpt dem? Føler alle er så små....