oppskrift på tvillinger

Arda`s-mamma

Gift med forumet
Er det noen som har oppskriften på tvillinger[:D][:D][:D]Vil gjerne få tvilling en annen gang.. Men hva må jeg gjøre?[;)]
 
eg åt ppilla å hadde for første gang i mitt liv ein one nighter...
men vil ik nett anbefale d da:P
 
Hm, har hørt at det kan være litt genetisk... alle i slekten tror i hvertfall at jeg kommer til å få tvillinger, siden det har værtr mange av dem i slekten, men lenge siden sist [:D]
 
hei hei...

jeg fikk høre at det er mors gener som avgjør tvillinger.. fars gener har ikke noe å si i dette tilfellet... har mor mye tvillinger i slekten sin er det større kjangs for å få tvillinger.. dette er nok det beste tipset jeg kan gi deg desverre.... har nok ikke noe oppskrift på hvordan få tvillinger.... det bare skjedde!!!!
 
Hehe, trur det ikkje finnes noen oppskrift på det, men legen min mente at det var bruken av b vitaminer og folsyre som førte til at det stadig ble født flere og flere tvillinger. Men om det er sant vet eg ikkje[;)]
 
Her er min oppskrift:
Reis på hvert deres utdrikningslag. Kom hjem på morraskvisten, sov et par timer. Ha så vill og hemningsløs sex hele dagen, ikke fordi dere skal lage barn men fordi dere er småfulle og lysten på sex. Vips så er det tvillinger... i hvertfall slik vi fikk det til![:D][:D]
Det hører med til historien at vi virkelig prøvde å lage barn, da det klaffa for oss hadde jeg tatt hostesaft noen dager...
 
Back
Topp