"oppskrift" på ticker! - nå med linker til div ticker-sider

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
-har fått et par gode tilbakemeldinger på denne "oppskrifta" så jeg legger den ut her så den er lettere å finne for de som sliter med den saken.
(jeg sleit litt sjøl, og kunne godt tenkt meg å få det inn med teskje)

[:)]Her kommer oppskrifta: [:D]

Det er relativt enkelt å lage seg en sånn ticker, . når en bare får en god forklaring..
vet ikke om jeg kan gi deg det, men jeg kan prøve..

Om du klikker på noen andre sin ticker (eller en av de nederst i dette innlegget)
kommer du inn på den sida der du kan lage de. Der står det forklart hvordan du gjør det

Når du har laget ferdig tickeren din kommer det opp tre bokser med masse tekst i,
kopier (marker teksten og høyreklikk, velg kopier) den midterste dersom du er på Lillypie.com
(om du er på en av de andre sidene kopierer du den øverste boksen)
Du skal alltid kopiere den av de som begynner på [url]

-så går du tilbake til forumet på babyverden og klikker på "min profil" øverst til høyre.
-når du kommer dit limer du teksten inn på "Signatur" og klikker -vis signatur-
-klikk på oppdater nederst på siden,

og så kan du gå tilbake og teste ting og tang på testforumet om du vil.
DA skal tickeren fungere..[:)]

Lykke til!
Håper ikke forklaringen min var helt på jordet.

Håper du får nyte tiden her inne like mye som jeg har gjort![:)]

Hilsen Fiorelina

[link=http://lafemmebonita.com/][url=http://www.kvinneguiden.no/ticker][/link][/url]

Denne siden har ikke gravid-tickere - men bursdag, ferie, bryllup m.m.
http://www.ido.com.sg/tickers/

Det var noen som leita..
ser at denne var litt vanskeligere å finne nå, ja..

Får se om jeg kklarte det da2 hmm...spennende

HA ha -det gjorde jeg.Tusen takk
[:D]

Må se om jeg fikk det på signaturen min og da..
Hadde litt problemer, for det sto at e-mail adressa mi allerede var brukt.. Tullball... Bare av meg det da..
Tusen takk, var godt med litt hjelp for oss ikke så datakyndige!! [:D]

-har fått et par gode tilbakemeldinger på denne "oppskrifta" så jeg legger den ut her så den er lettere å finne for de som sliter med den saken.
(jeg sleit litt sjøl, og kunne godt tenkt meg å få det inn med teskje)

Her kommer oppskrifta:

Det er relativt enkelt å lage seg en sånn ticker, . når en bare får en god forklaring..
vet ikke om jeg kan gi deg det, men jeg kan prøve..

Om du klikker på tickeren min (eller noen andre sin) kommer du inn på den sida der du kan lage de. Der står det forklart hvordan du gjør det

Når du har laget ferdig tickeren din kommer det opp tre bokser med masse tekst i, kopierden midterste dersom du er på Lillypie.com
(om du er på en av de andre sidene kopierer du den øverste boksen)
(marker teksten og for å kopiere kan du trykke ctrl-tasten og C -samtidig)

-så går du tilbake til forumet på babyverden og klikker på "min profil" øverst til høyre. -når du kommer dit limer du teksten inn på "Signatur" og klikker -vis signatur-
(for å lime inn kan du trykke ctrl-tasten og V -samtidig)
-klikk på oppdater nederst på siden,

og så kan du gå tilbake og teste ting og tang på testforumet om du vil.
DA skal tickeren fungere..

Lykke til!
Håper ikke forklaringen min var helt på jordet.

Håper du får nyte tiden her inne like mye som jeg har gjort!

Hilsen Fiorelina

hej, hej....
fulgte "oppskrifta" di på ticker.. alt virka grejt, men den kommer ikke opp på innleggene mine, det kommer bare masse tekst.. har du pejling på hva jeg har gjort galt[:(][:(][:(]

Tusen takk for en fin oppskrift du hadde,du forklarte det kjempe bra[:D]
Du aner ikke hvor mange ganger jeg har prøvd og mislykket,hva sku man ha gjort uten deg[:D]
tusen takk for hjelpa[:D]

Strevde også masse med å få opp en ticker ettersom det sto at min e-mail adr var brukt... [>:] Vanlig problem kanskje, men la inn en fiktiv adr og da gikk det [:)]
Man hvordan får man 2 ticker? Prøvde å lage en til, men da sto det at signaturen min ble for lang... [8|]

takk takk takk

Nå må vi se om dette virker da...

prøv igjen [:)] -husk å få med alle detaljer i oppskrifta.. kan være litt vanskelig ellers, ja.. [:)]

Lykke til [:D]

Jeg fikk bare til en jeg..prøvde å lage en til, men da kom bare samme opp..

dette med å lage TO har jeg ikke prøvd, men det er nok noen andre som kan hjelpe..

Ifølge det jeg har lest må en iallefall passe på å lime dem tett etter hverandre, ellers blir det ikke plass.
kan heller ikke ha noe ekstra tekst i signaturen da..

Lykke til[:D]

tusen takk..Jeg fikk opp to av samme jeg..*ler* (jeg tok forhåndsvis innlegg før jeg posta det)

Bare tester....

Supert!
den var søt... tror jeg faktisk vurderde den samme når jeg holdt på å lage min egen[;)]

Kjempesøt!

Gratulerer!

Takk til alle dere som kommer med flotte tickere og takker for oppskrifta.. -det varmer godt å se at jeg kan få lov å hjelpe noen[:D]

Back
Topp