Stolt 2barns mamma
Gift med forumet
noen som har en god oppskrift? tenkte å lage sjokolade eller noe til besteforeldre osv..skulle egentlig lage karameller først,men er ikke så lett for de gamle å tygge[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ohBaby!
namm! her skal jeg og ei veninne på kurs hos pascal 20des! får lære å lage maaasse forskjellig konfekt,og en skål i sjokolade! :)
ellers går det i bountykuler og mintstenger her til jul.
ORIGINAL: Slappfisk med to små
namm! her skal jeg og ei veninne på kurs hos pascal 20des! får lære å lage maaasse forskjellig konfekt,og en skål i sjokolade! :)
Er det vanskelig å lage kokosmassen til bountykulene? Har aldri prøvd selv, men har hørt om mange som sliter med at det plutselig blir en hard klump av greiene... Tips?
Er det vanskelig å lage kokosmassen til bountykulene? Har aldri prøvd selv, men har hørt om mange som sliter med at det plutselig blir en hard klump av greiene... Tips?
synes det er ganske kliss,hehe,så alldri opplevd at det blir hardt! men triller kuler på ett vis,setter kaldt og så i sjokolade etterpå

ORIGINAL: stolt mamma 2008
synes det er ganske kliss,hehe,så alldri opplevd at det blir hardt! men triller kuler på ett vis,setter kaldt og så i sjokolade etterpå
hørtes snadder ut,hehe.. hvilken sjokolade bruker du? mørk eller lys?
hvordan gjør du det med kokosmassen?kokos,vann og melis eller?[X(]
må ha alt med t-skje ja,hehe...