Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Reea
Jeg har bakt oreo iskake et par ganger. SINNSYYYYKT GOD, dritenkel og får mye skryt av den [:)][:)]
ORIGINAL: Mildrun
Jeg lagde Tøtta sin oreokake nå til helga,og den var suuuuuuupergod!!!! Mye skryt av den ja[:)][:)]
Jeg turte ikke å ta den ut av rundforma jeg,var også redd for at den skulle falle fra hverandre...Så da serverte jeg den likegodt som den var i forma[:D]
Og den skal lages flere ganger assa!!
ORIGINAL: Hatai
Jeg lagde Tøtta sin oreokake nå til helga,og den var suuuuuuupergod!!!! Mye skryt av den ja[:)][:)]
Jeg turte ikke å ta den ut av rundforma jeg,var også redd for at den skulle falle fra hverandre...Så da serverte jeg den likegodt som den var i forma[:D]
Hvor finkorna va kjeksen? smuldra du den i pose for hånd?
ORIGINAL: Bambling
ORIGINAL: Hatai
Hvor finkorna va kjeksen? smuldra du den i pose for hånd?
Har aldri lagd sånn kake før,så jeg ble litt usikker på hvor mye jeg skulle[&:]
Men hadde de i en pose og slo litt hardt..De var ikke helt sånn finsmuldret,kanskje en kan buke hammer[;)]
Svarer igjen jeg, uten å bli spurt ([8D]):
Jeg kjører i foodprocessoren, men husker gubben slo løs på poser med oreo-kjeks med en kjevle før vi fikk oss foodprocessor! [:D]
Om de er heeelt finmalt eller litt klumpete har egentlig ganske lite å si [:)]