Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil du ha is eller sorbet? Må bare finne den boka som følgte med min. Var gode oppskrifter der.Jeg har en iskremmaskin fra OBH Nordica, og lurer på om noen av dere har en god oppskrift på is dere vil dele
Jeg har prøvd en, men den smakte for mye egg for min del.
Så, hva er din favoritt?
Vil du ha is eller sorbet? Må bare finne den boka som følgte med min. Var gode oppskrifter der.
Kanskje prøve med litt mindre eggeplomme. Mer vanilje. Eller kanskje most jordbær?Hmmm. Jeg har ikke smakt så mye sorbet, men er ikke så glad i frukt generellt. Men liker jordbær da.
Det var med noen oppskrifter med min og, men da vi prøvde en fra den smakte det veldig egg og det var ikke så godt. Var en oppskrift med eggeplomme.
Kanskje prøve med litt mindre eggeplomme. Mer vanilje. Eller kanskje most jordbær?
Men googlet akkurat hjemmelaget is uten egg. Kom opp masse.Kanskje. Går det an å lage is på eggehviten? Jeg har hørt at det går ant å lage youghurtis, men det har blitt med tanken så langt.
Men googlet akkurat hjemmelaget is uten egg. Kom opp masse.
Neidet er det ikle. Men på oppskriftene du har så står det jo en total mengde hvis du regner detut. Eller så har du en strek å gå eyter. Noen står det også hvor mye du kan ha i. Så beregn slik når du googler. Prøv deg fram.Google er bra, kanskje jeg skal google oppskrifter for min maskin? Jeg er redd for å ha i for mye, det er visstnok ikke særlig bra![]()
Neidet er det ikle. Men på oppskriftene du har så står det jo en total mengde hvis du regner detut. Eller så har du en strek å gå eyter. Noen står det også hvor mye du kan ha i. Så beregn slik når du googler. Prøv deg fram.