oppskrift på brownies?

LiHaLo

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Det ble lagt ut en oppskrift på brownies her for en stund siden, en superenkel oppskrift som tar ca 20min før kaka er klar.

har lagd den et par ganger, men har glemt å skrive ned oppskriften, bare lest på den som lå her..[8|] og nå finner jeg den ikke..

hjelp? [:D]

den er bare sååå god...[8D]

he he jeg bruker bare toro 1-2-3 posene så jeg kan ikke hjelpe deg![:)]

vu bruker en som er matmons sin Ligger på nettet under tynn brownis, til slik liten langpanne dobler vi oppskriften og den er knall god, og så enkel att ungene bruker å lage den

ORIGINAL: *Chilli*

vu bruker en som er matmons sin Ligger på nettet under tynn brownis, til slik liten langpanne dobler vi oppskriften og den er knall god, og så enkel att ungene bruker å lage den

takk! fant den der[:D]

ORIGINAL: Loo

ORIGINAL: *Chilli*

takk! fant den der[:D]

men den må ikke stekes for mye, jeg liker den best litt bløt,ungene er ikke så nøye de spiser den har og hi hi...si fra om du likte den da[;)]

ORIGINAL: lovibem

Kanskje den jeg la ut som ligger på bloggen min?

www.karinalovise.blogspot.com

ja, den var det ja! [:)] nydelig også dagen etter, bare varme den i microen så blir den myk igjen! jum jum!

Back
Topp