oppskrift på babytøffler - strikk.

RenathePro

Gift med forumet
Er ute etter noen søte tøfler/ballerina "sko" til pike.. grei oppskrift/sying [:)] Noe ala bedårende tøfler i Myk start boken. Har sydd de tøflene sammen snart ti ganger, men blir ikke 100% fornøyd [8D]

Husker du lommetøflene som *atina* la ut her for noen dager siden? Jeg holder på med slike til snuppa nå. Har strikka til meg selv og[:D] Bare delte hele oppskriften i to med masker og slikt og blei ferdig med ene i gårkveld. Blei veldig søt synes jeg[:)]

Oppskrift ligger i tråden hennes *her*

ORIGINAL: rilo

Husker du lommetøflene som *atina* la ut her for noen dager siden? Jeg holder på med slike til snuppa nå. Har strikka til meg selv og[:D] Bare delte hele oppskriften i to med masker og slikt og blei ferdig med ene i gårkveld. Blei veldig søt synes jeg[:)]

Oppskrift ligger i tråden hennes *her*

Strikker du tre masker til å begynne med da, eller? Jeg vil også strikke barnetøfler:)

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b18&d_id=29&lang=no

her er jo noen da[;)]
Så er det jo bare til å endre litt på de viss du vil ha den annerledes[;)]

takk for tipsa! [:)] Skal prøve lommetøflene og garnstudio.. tar jo ikke lange tiden akkurat en sånn tøffel [:)] Har ikke nett for å "surfe" på garnstudio her jeg er nå [8D]

Strikka tre masker, tre pinner. La på en maske i beg av hver pinne opp til 12 masker.Dobla til 24 masker.Strikka vrangbord 2r og 2v ca7-8 cm og begynte å felle. Gikk kjempefort og den ene jeg er ferdig med blei kjempesøt

ORIGINAL: rilo

Strikka tre masker, tre pinner. La på en maske i beg av hver pinne opp til 12 masker.Dobla til 24 masker.Strikka vrangbord 2r og 2v ca7-8 cm og begynte å felle. Gikk kjempefort og den ene jeg er ferdig med blei kjempesøt

Hahahahaha[:D] Monterte tøffelen som smarte meg strikka i sånn bomullsgarn. Selve delen til foten er nok passelig, men aldri planer om ho får ankelen sin oppi det liie hullet det blei!Hehehe[:D] Må nok strikke noen pinner ekstra i starten ja[:)] Men blei søte tøfler til dokka då[8D]

Back
Topp