Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempegreit å ha klart jaTakk da skal jeg ordne det idag [emoji4] blir det lettere for snuppa å ta som hun [emoji4]
Ja plutselig var 3 gulerøtter spist opp og en hel agurk [emoji23]Kjempegreit å ha klart jaBlir så mye mer spist også når det er ferdig oppkutta
![]()
Herlig ! Ser frukt generelt også. Gir de ett helt eple. Da går kun halvparten. Gir jeg de oppkutta eple spiser de glatt heleJa plutselig var 3 gulerøtter spist opp og en hel agurk [emoji23]
Hun hadde nok ihvertfall spist agurken uansett men jeg var redd hun ikke skulle få spist opp.Herlig ! Ser frukt generelt også. Gir de ett helt eple. Da går kun halvparten. Gir jeg de oppkutta eple spiser de glatt hele![]()
Her har se ikke smågodt i farta lenger :-(Hun hadde nok ihvertfall spist agurken uansett men jeg var redd hun ikke skulle få spist opp.
Elsker den der smågodt i farta hos kiwi, kjøper noen paprika som er i de boksene her men dyrt her. Uansett sluker hun i seg de også, 3 stk av de også idag [emoji54]
Så synd, de hadde det inne på kiwi i Ås på lørdag så ville da spurt om hvorfor.Her har se ikke smågodt i farta lenger :-(