Oppsiktsvekkende resultat...

Gæmmis

Elsker forumet
Snuppa vår har aldri gitt uttrykk for å ha særlig vondt i magen, men vært litt utilfreds på kveldstid...

Vel, sist søndag stoppet jeg sjokoladeinntaket mitt (eller, spiser bittebittelitt av og til), og vet dere hva? For det første har huden hennes blitt finere, hun sover lengre og bedre, og synes generelt å være mer veltilpass.

Har skikkelig dårlig samvittighet for at jeg har spist så mye sjokolade mens jeg har ammet, men nå har jeg sannelig funnet en fantastisk motivasjonsfaktor for å holde meg unna snopet!

Så bra!! Det var enda en mnotivasjonsfakto for meg! har spist kaker og sjokolade hver ende dag siden jeg fødte, og NÅ vil jeg virkelig ned i vekt! Så skal kutte ut dette her, og begynne å lee mer på meg.

Jeg sitter her med dårlig samvittighet selv jeg! [:(]

Klagde over at Julia var så urolig på kvelden, spente seg i bue og ville ikke ta puppen skikkelig, gråt og herjet.

Ikke forsto vi at det hele var luftsmerter! Stakkar lita [:(][:(][:(] Og da vi fant ut at det var luftsmerter så tok det enda litt tid før jeg koblet det til sjokolade. Men nå, noen uker uten sjokolade, så har vi ei helt anna jente! [:D] Kveldene er mye mer behagelige og vi klarer å forstå hva som er galt for henne mye mer enn før (dersom det er noe).

men hva om man ikke klarer å slutte? er jo helt umulig synes jeg[:(]
her er også tuppa noe urolig på kvelden, ikke hver kveld, mn nesten, så får vel prøve å kutte sjokkisen først da å se...

Back
Topp