Oppsigelse

jen85i

Betatt av forumet
Hei. Sitter her å prøve å skrive en oppsigelse[&:] Har aldri gjort dette før....

Hva skriver vi?
Grunnet til at jeg må si opp jobben min er fordi dei kan kun gi meg kveldsvakter[&:] og dette er umulig siden jeg er aleine .. helt håpløst.. Skal egentlig begynne å jobbe den 15 april. 

Noen som vet hva jeg kan skrive????[:D]

Takker[:D]

Jeg vet ikke hvordan man skriver oppsigelse, men jeg og er alene og skulle si opp jobben min på grunn av jeg kun hadde kveldsvakter.
og da sa trygdekontoret til meg at de ikke godtok at jeg sa opp en inntekt og gjor jeg det ville de stoppe utbetalingene mine[&:]

Den skal være sakelig. Trenger ingen bergrunnelse. (kan si den muntlig til din arb.giver.) (bytt ut med din tittel, dette er ett eks.)

Dato.
Oppsigelse

Jeg sier herved opp min stilling som kondutør i NSB drift, med virkning fra 15.04.2007.

Med vennelig Hilsen
Ditt navn.

ORIGINAL: Lica86

Jeg vet ikke hvordan man skriver oppsigelse, men jeg og er alene og skulle si opp jobben min på grunn av jeg kun hadde kveldsvakter.
og da sa trygdekontoret til meg at de ikke godtok at jeg sa opp en inntekt og gjor jeg det ville de stoppe utbetalingene mine[&:]

Hæ ???    Jeg har sagt at jeg kan ta kveldsvakter men då må jeg ha med meg ungen[:D]  og det var ikke så populert  hehe    Jeg har snakket med Nav og jeg begynner på skolen i stede  Nki.. slik at jeg kan få meg en bedre jobb når jeg er ferdig med skolen..

ORIGINAL: jen85i

Hæ ???    Jeg har sagt at jeg kan ta kveldsvakter men då må jeg ha med meg ungen[:D]  og det var ikke så populert  hehe    Jeg har snakket med Nav og jeg begynner på skolen i stede  Nki.. slik at jeg kan få meg en bedre jobb når jeg er ferdig med skolen..

Jeg har søkt på skole men vet ikke om jeg får plass enda. Men hun damen jeg snakket med var så påståelig på at sa jeg opp en inntekt ville ikke de betale meg.
prøvde å forklare at jeg bare hadde kveldsvakter og ingen til å passe Elias men det var ikke godt nok.

ORIGINAL: Dollface©

det har de faktisk ikke lov til...

Ja, fant ut det i ettertid. Ble rimelig paff da hun sa det.. [>:]

ORIGINAL: Hormonella Olsen

ORIGINAL: Dollface©

det har de faktisk ikke lov til...

Ja, fant ut det i ettertid. Ble rimelig paff da hun sa det.. [>:]
så råttent! [:-] mye forskjellsbehandling ute å går.

Jepp..
Jeg skulle gladelig tjent mine egne penger, men av og til går det jo ikke.

"Jeg ønsker med dette å si opp min stilling som..... i (firmanavnet). Jeg fratrer min stilling (dato). Jeg takker for tiden min hos (firmanavn) og ønsker dere lykke til videre. Med vennlig hilsen....."

Trydekontoret fortsetter bare å utbetaler dersom du blir oppsagt. Kan jo høre om de vil si deg opp da.

Back
Topp