oppsagt som mamma

nemi.marselia

Forumet er livet
jupp e vest d ja
di vil kun leke oppe på rommet aleina
Katarina e bestemt på å lage maten t både sæ å søstra, så ho smøre brødskiva å så sett di sæ å spis
bleieskift jør di i sammarbeid (nå må stoppe di når d kommer t bæsjebleia.
e oppe å snik t di ofte, men prøve å ikkje la dæm se mæ. heldivis e d ingenting galt di kan jøre på loftet (uteom på badet men den døra høre æ om di åpne)
nu gikk di opp før å høre musikk, å Katarina har jo egen cd spillar så då e d jo ingen sak.
di så mæ her i sta æ va å sneik på di, då fikk æ klar beskjed om å gå ned ijænn[8D]
må bære innse d, æ har ingen babya ijænn

Hehe[:D][:D]
Skjønne jente du har! [;)][:)]

Så søte, da! [:D]
Det er sånne historier som får meg til å tenke at jeg håper jeg en dag får et lite søsken til Jr.

Så herlig da! Sånn er drømmen at det skal bli! Personlig sa jeg vel egentlig opp jobben som mamma i går da den ene hadde kolikkemerter og den andre trasset seg nesten ihjel... Så stillingen som mamma her i huset er ledig på markedet...

ORIGINAL: Fru Riskorn

Så herlig da! Sånn er drømmen at det skal bli! Personlig sa jeg vel egentlig opp jobben som mamma i går da den ene hadde kolikkemerter og den andre trasset seg nesten ihjel... Så stillingen som mamma her i huset er ledig på markedet...

*grøss* nei takk va ijænnom d samme sjøl å håpe aldri meire

Så koselig da!! [:D][:D][:D] Må være herlig! [:D] Misunner deg som har to, det må være så utrolig koselig

ORIGINAL: Labambie

Så koselig da!! [:D][:D][:D] Må være herlig! [:D] Misunner deg som har to, det må være så utrolig koselig

d e så mykje lættare m 2, nu når di e blitt såpass stor
sjøl om d har sine utfordringe å

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Så koselig!!![:D][:D]

Guttene her KAN og leke fint sammen, uten å gjøre noe gale..[8D][8D]
Men helst finner de bare på faenskap da..[8D]

hehe kan di???

ORIGINAL: Tøsa

må si jeg gleder meg til tider til jeg får oppsigelsen selv... hehe. 

kan få den fortare enn man aner[8D]

Back
Topp