OPPS......

Dorothy_1

Gift med forumet
Jeg trodde at Jeg bare hadde lagt på meg rundt magen og litt I ansiktet.....
Jeg sah til Mamma: Jeg har fått ca 14 kilo over magen......
Men fikk høre da at det har visst lagt seg både her og der, Rumpa, Armene, Beina, Magen og ansiktet......

[:D]

Hehe. Samma her. Nei det er ikke så lett å se det selv! [:D]

Jeg har allerde fått høre at man kan se de 5 kiloene på rompa og armene mine i tillegg til magen...og jeg kan selv se at jeg har fått litt i ansiktet!!

Jaja...de får legge seg der de vil...jeg MÅ ha mat!!

M

Det er klart andre ser kiloene lettere enn deg selv...
Men det sprøeste er at du faktisk også blir bredere over skuldrene etter en graviditet... Legg merke til når dere tar på dere gensere dere passet fint før dere ble gravide at de er faktisk blitt littegranne kortere etter fødselen...

ORIGINAL: t66

Det er klart andre ser kiloene lettere enn deg selv...
Men det sprøeste er at du faktisk også blir bredere over skuldrene etter en graviditet... Legg merke til når dere tar på dere gensere dere passet fint før dere ble gravide at de er faktisk blitt littegranne kortere etter fødselen...

Det med skuldrene har jeg lagt merke til...-har ikke helt blitt komfortabel med det ennå, men, men.....

Ha ha ha.. så søt du er[:D]

Ikke så lett å se det selv...

jeg har ikke noe problem med å se jeg har lagt på  meg, ser helt oppblåst ut i ansiktet, for ikke å snakke om lår og rompe da[:@]

Kan tenke meg det er "kjempekoselig" å få høre at man har gått ut her og der.. Syntes armene og lårene og kinnene mine er store nok som det er.. Må være litt kjipt også å få slike kommentarer.. Har lagt på meg 1,5-1,8 kilo til nå (husker ikke helt), og håper det ikke går over 15 kilo.. hehe![;)]

de fleste sier til meg at de ikke ser at jeg har lagt på meg annet enn på magen...
tror de lyver jeg[8|][8|]

jeg er ganske spinkel fra før(54 kg), men jeg la på meg 25 kg da jeg var gravid sist... så gikk jeg ned 32 kg, pga amming.. Det var skummelt.. måtte slutte å amme på grunn av egen helse..  det er godt å legge på seg mye i forhold til lite, så slipper det å tære så på energien når man begynner å amme.. Jeg ammet i 9 mnd..

bedre å ha dem spredt litt over alt en en kjempe diger magevel??(kommer fra ei som har lagt på seg 15,litt her og litt der[8D][:D])

Back
Topp