Opprydding i vognkaoset!

Vand

Forumet er livet
Joda, nå er det ryddet opp! (for de som fikk med seg at mannen hadde gitt bort vogna vår[;)][:@][;)])

Nå i kveld har han kjøpt tre vogner jeg kunne velge mellom! [8D] Jeg kunne også få vogna vår tilbake, men det er jo lettere å bare få en "Ny"[:)]

Så jeg valgte en rød brio-vogn[:)]

Litt merkelig uansett at jeg ikke skal få ha vogna som begge jentene har brukt[&:][&:][:o] Men det ble til sist mitt valg, så det kan jeg ikke dvele med[;)]

hehe, flinke mannen som fiksa opp da [:D][:D]

Flinke mannen din! Men hva i alle dager gjør han med de to siste vognene? Hehe.. 

ORIGINAL: Lene1986

Flinke mannen din! Men hva i alle dager gjør han med de to siste vognene? Hehe.. 

oi, kom kanskje overhodet ikke frem det nei[8D]

han kjøpte tre vogner for asylmottaket (kjøpte de til bekjente som skulle selge vognene sine). Det er flere som har fått barn på mottaket i det siste! [;)]

Så i stedet for å hente tilbake vår gamle og egentlig slitte vogn, så kunne jeg velge en av de han kjøpte brukt i kveld! [;)] For mottaket var jo skyldig meg en vogn[8D]

Dermed får Emmeli vogn i bhg igjen, og to andre små babyer får vogner på mottaket[;)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

ÅH så bra!!! få se bilde da![:D]

samme som denne bare i RØD! : http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=24795130

Ikke verdens fineste, men den så grei ut! [;)] Og litt moro med farge, for vi har kun hatt mørke grå og sorte vogner[;)]

ORIGINAL: shorty86

hehe så søt han er da[:D] godt det ordna seg[;)]

søt og søt fru blom[8D] skulle farsken ta meg bare mangle når han kidnapper datteren sin vogn og gir den bort til asylsøkere! [:@][8D][:D]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: shorty86

hehe så søt han er da[:D] godt det ordna seg[;)]

søt og søt fru blom[8D] skulle farsken ta meg bare mangle når han kidnapper datteren sin vogn og gir den bort til asylsøkere! [:@][8D][:D]

haha.. må flire..[:)] men han er jo bare en mann og han gjorde det med beste mening tenker jeg da.. også at du fikk tre vogner du kunne velge i etterpå når han skjønte at han hadde bæsja seg sjøl på leggen[;)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

syns den vognen visst er fin jeg da![:D] sikkert enda finere i rød[:D]

joda, helt kurant[8D] Er nok ikke ei jeg hadde kjøpt for mange tusen, men greit når jeg "fikk" den[;)]

Back
Topp