Opprydding av medlemslisten på skjult forum

En tråd i 'Februar 2018' startet av Avocado, 18 Jul 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Hei dere :)

Nå gjøres en opprydding av tilganger til det skjulte forumet. Mange er dessverre helt inaktive nå.
    Regelen for å opprettholde tilgangen er minimum 10 innlegg de siste 30 dagene.
    Noen av dere har 2-6 innlegg og vil derfor også miste tilgang. Kontakt meg på PM hvis dere har spørsmål :)

Edit: Vi kan også selvfølgelig se på om vi skal endre reglene :) Hører gjerne fra dere!

2. Camie Forelsket i forumet Febbisbebbis'18

Kanskje man kunne gitt et lite vink til de som har hatt lite og informert om at innen så lang tid så vil man bli fjernet fra skjult :)

3. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Det var såpass mange at jeg ikke orket å sende til alle dessverre.
    Men jeg gir tilgang igjen til de som hører fra seg, for jeg ønsker ikke være noen diktator ;)
    Blir som en velment påminnelse bare ;)

• Liker Liker x 2
  4. Babyhåp89 Elsker forumet Febbisbebbis'18

Jeg vil gjerne ha tilgang igjen. Visste ikke at jeg hadde under ti. Har prøvd å klare i allefall ti, men blir jo litt lite forumtid med baby og nå også ferie. Får jeg en sjanse til? [emoji56]

5. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Sender deg pm :)

6. camoiji Forelsket i forumet

Åneeei:(! Vi har vært på ferie, mobilen har vært knust så har hatt en gammel nokia i 3 uker [emoji26]!

7. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Send en pm, så skal vi nok få deg inn igjen ;)

8. lykkeT Forumet er livet Julibarna2014 Febbisbebbis'18

Å nei, derfor jeg ikke har skjult lenger!?

9. Ryvita Gift med forumet Novemberlykke 2020 Februarlykke 2016

Er det mulig å få tilbake banneren fra skjult gruppe fra februar18-gruppa selv om den ikke er aktiv lengre? Kunne godt tenkt meg den, den viser jo liksom litt når man har fått barn, og man har jo vært aktiv medlem der tidligere :rolleyes:

Del denne siden