Oppropstråd ?

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Om jeg spør veldig veldig pent, er det noen som har lyst til å ta ansvaret for det ? :) Vil vi forresten ha det ? :)

Har vi ikke fødelistene (her og skjult) til det? :p

Joda, men sånn hvem som er på overtid, hvem det er noe på gang hos osv ;) Jeg er for lat til å oppdatere sånne tråder selv, så håper noen vil, hehehe :rolleyes:

Hehe, jeg er også for lat til å gidde sånt. Både å ta ansvar for det og å melde meg på. Skal sifra når jeg har født. :p

Jeg har aldri forstått meg på den oppropslista (ser f.eks den innpå mars). Bare masse rare tegn :P Men jeg bruker bare iphonen og de rare tegna viser sikkert når du sitter på PC :D

Jeg har aldri forstått meg på den oppropslista (ser f.eks den innpå mars). Bare masse rare tegn :P Men jeg bruker bare iphonen og de rare tegna viser sikkert når du sitter på PC :D
Ja, de få som bruker PC/nettleser vil nok få opp ikoner eller noe sånt der hvor det bare står masse rare tegn når man bruker app. Jeg bruker kun appen så ser bare masse tekst og tegn. :p

Hehe, jeg er også for lat til å gidde sånt. Både å ta ansvar for det og å melde meg på. Skal sifra når jeg har født. :p

Håper noen er mindre late enn oss da, hihi :D

Også enig med de andre her, aldri skjønt meg på den oppropslista. Virker bare stressete.

Enig med de andre her. Blir for mye å passe på, og vi blir jo oppdatert av de som fødsel er på gang hos og fra de som har født. ☺

Sniker fra mai:

Kom igjen!! Ikke vær så late! Er så spennende med sånn liste!

Syns ikke det er nødvendig med så masse smileys etc, men om man ser feks til IKM gruppene på før svangerskapet forumet så er det jo bare å lage noe liknende. Da må ikke ALLE oppdatere når det likevel ikke skjer noe.

Jeg syns i hvertfall at vi på mai skal ha en sånn liste når den tid kommer ;)

Jeg er helt enig med at vi ikke trenger flere tråder å følge med på. Vi har uansett god kontroll på alle som gidder å oppdatere her. Syns det nesten er hyggeligere med de som oppretter egne tråder når det først skjer noe. IKM trådene var jo greie, men det var det jo bare den ene tråden man trengte å forholde seg til.

Back
Topp