Hei og velkommen som prøverVi prøver [emoji3] 2.periode nå da mannen var på jobbreise. Denne gangen er jeg med han da el er når hab skulle være borte [emoji39]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei og velkommen som prøverVi prøver [emoji3] 2.periode nå da mannen var på jobbreise. Denne gangen er jeg med han da el er når hab skulle være borte [emoji39]
Håper spiren sitter snart hele veienPrøver fortsatt siden april 2017. Hatt to sa siden da. Har nok hatt kjemisk også, men regner ikke med de. Så nå er det pp 4 etter sist jeg mistet. Håper tredje gangen gjelder[emoji122]

Prøver fortsatt siden april 2017. Hatt to sa siden da. Har nok hatt kjemisk også, men regner ikke med de. Så nå er det pp 4 etter sist jeg mistet. Håper tredje gangen gjelder[emoji122]

Sjekk denne linken om du oppfyller kravene og så kan du sende meg en pm etter detVi prøver! Legg meg gjerne til på skjult forum![]()
Så trist å høre at du har hatt en MA. Håper en spire snart sitter hele veienFlytter inn her etter MA![]()

Tusen takk! Må vel klare å få en terminspire etter hvertSå trist å høre at du har hatt en MA. Håper en spire snart sitter hele veien![]()