Opprop

Momofmany

Forumet er livet
Opprop søndag 08.09!
Da kom det en baby i går og muligens en vannavgang :) Hvordan er det idag med dere jenter??:)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg er her!:)

Jeg har teite kynnere og vondt i bekken og bein som vanlig.. 39 idag. Handla siste rest utenom babyolje!! Vaska hus og rydda så det hadde bare vært SÅ perfekt tidspunkt idag..

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg er her (er det et sted jeg skulle ha meldt meg på for å være med på opprop forresten?).
Hadde noen vonde kynnere rundt midnatt som jeg lurer på om kan ha vært små rier, men de gav seg etter en halvtimes tid og i dag kjenner jeg ingen tegn til mer ;) Men jeg tenker nok jeg tar å stemmer i dag og ikke utsetter det til i morgen, sånn i tilfelle :P :P

Im here! Lurte nesten på om ting var i gang i går men det gav seg da jeg la meg.

Jeg er her (er det et sted jeg skulle ha meldt meg på for å være med på opprop forresten?).
Hadde noen vonde kynnere rundt midnatt som jeg lurer på om kan ha vært små rier, men de gav seg etter en halvtimes tid og i dag kjenner jeg ingen tegn til mer ;) Men jeg tenker nok jeg tar å stemmer i dag og ikke utsetter det til i morgen, sånn i tilfelle :P :P
Kan vel ikke stemme i dag vel??

Jeg er her fortsatt... Terminen nærmer seg, men her er det ikke noe action!

E her fortsatt... å ja i enkelte kommuna kan man stemme i dag... har vært å stemt i dag æ :-)

Back
Topp