-*-*-*-*-OPPROP TORSDAG 25. FEBRUAR-*-*-*-*-

Er her fortsatt med de teite riene mine da.. Har igrunn ikke sovet i natt pga at de har blitt sterkere (men fortsatt uregelmessige og stopper helt opp i perioder) så i dag har hele dagen gått bort til soving og prøvd å slappe av.. Skal til jordmor i morgen, så hvis det ikke blir baby snart får jeg kanskje bli satt igang iom at dette tærer så voldsomt på og jeg er dødssliten.. Får jo nesten ikke tatt vare på hu eldste i huset her eller noen ting nå.. :( og skal jo ha litt energi til å få denne ungen ut også da!
 
er jo redd hun skal få noe skader eller noe sånt.. fordi man kommer med fot/rumpe først... hode kan jo få for lite oksygen osv..
Snakk med legen om det. Om rumpa kommer først, er det som regel veldig greit. Kommer det en fot først, blir det KS. Og de som har snøring på setefødsler, opplever ikke spesielt oftere problemer med oksygen ved sete- enn ved hodefødsler. Det er jo et av de få tilfellene der du har lege, jordmor og evt barnepleier inne på rommet under fødselen, og de overvåker veldig nøye. Men absolutt viktig å få snakket med dem om det, for det er ikke godt å gå inn i en fødsel med masse frykt! Da bør man nok heller gå for planlagt KS, om man ikke kan la frykten gå...
 
Er her fortsatt med de teite riene mine da.. Har igrunn ikke sovet i natt pga at de har blitt sterkere (men fortsatt uregelmessige og stopper helt opp i perioder) så i dag har hele dagen gått bort til soving og prøvd å slappe av.. Skal til jordmor i morgen, så hvis det ikke blir baby snart får jeg kanskje bli satt igang iom at dette tærer så voldsomt på og jeg er dødssliten.. Får jo nesten ikke tatt vare på hu eldste i huset her eller noen ting nå.. :( og skal jo ha litt energi til å få denne ungen ut også da!
Ja, nå synes jeg de må gå inn og få fart på sakene hos deg om det ikke er mye fremgang snart! Du må jo være utslitt!!!
 
Snakk med legen om det. Om rumpa kommer først, er det som regel veldig greit. Kommer det en fot først, blir det KS. Og de som har snøring på setefødsler, opplever ikke spesielt oftere problemer med oksygen ved sete- enn ved hodefødsler. Det er jo et av de få tilfellene der du har lege, jordmor og evt barnepleier inne på rommet under fødselen, og de overvåker veldig nøye. Men absolutt viktig å få snakket med dem om det, for det er ikke godt å gå inn i en fødsel med masse frykt! Da bør man nok heller gå for planlagt KS, om man ikke kan la frykten gå...
Skal snakke med dem neste uke. Håper det ordner seg
 
Ja, nå synes jeg de må gå inn og få fart på sakene hos deg om det ikke er mye fremgang snart! Du må jo være utslitt!!!
Jupp.. Helt ferdig jeg nå.. Snakket med jordmor i dag og hun sa hu skulle se på meg i morgen om ikke baby kom i dag/natt, så skulle hu strippe meg igjen også skal hun snakke med føden om evt igangsettelse hvis strippinga ikke funker i morgen.. :)
 
Ja, enig! Nå kan det egentlig begynne å skje noe her, synes jeg!

Tenker ikke så mye på muligheten for at h*n snur seg, egentlig. Det blir som å vinne i Lotto, ikke akkurat veldig sannsynlig ;)
Ja sant :p får ta d som ett bonus om d skulle skje ;)
 
Håper jeg kan bytte smiley i løpet av natten, har smått begynt med det jeg tror er rier de siste timene :happy: mens-lignende smerter rett over skambeinet, gjør vondt et par minutter også gir det seg! Krysser fingrene for at de fortsetter og tar seg opp:D
 
Håper jeg kan bytte smiley i løpet av natten, har smått begynt med det jeg tror er rier de siste timene :happy: mens-lignende smerter rett over skambeinet, gjør vondt et par minutter også gir det seg! Krysser fingrene for at de fortsetter og tar seg opp:D
Får litt lyst til å bytte nå, jeg, da ;)
 
Er her fortsatt med de teite riene mine da.. Har igrunn ikke sovet i natt pga at de har blitt sterkere (men fortsatt uregelmessige og stopper helt opp i perioder) så i dag har hele dagen gått bort til soving og prøvd å slappe av.. Skal til jordmor i morgen, så hvis det ikke blir baby snart får jeg kanskje bli satt igang iom at dette tærer så voldsomt på og jeg er dødssliten.. Får jo nesten ikke tatt vare på hu eldste i huset her eller noen ting nå.. :( og skal jo ha litt energi til å få denne ungen ut også da!
Høres helt forferdelig ut å gå sånn :( bra du skal til jm i morgen!
 
Håper jeg kan bytte smiley i løpet av natten, har smått begynt med det jeg tror er rier de siste timene :happy: mens-lignende smerter rett over skambeinet, gjør vondt et par minutter også gir det seg! Krysser fingrene for at de fortsetter og tar seg opp:D
Veldig spennende :D
 
Skal du på noen ny kontroll da, eller?

Sist jeg var nå så var det prat med jordmor på sykehuset igjen. Hun hadde snakket med en overlege og han var enig at jeg burde settes igang. Men det var det lissom. Så når jeg var hos henne skreiv hun inn på data at jeg måtte settes igang eller få keisersnitt. Dette regner jeg med har blitt levert over til en overlege. Men da til en ny overlege som jeg skal til neste uke. Det er det som gjør så jeg får helt angst og blir lei meg. At jeg blir bare sendt rundt fra den ene til den andre. Så håper overlegen neste uke kan gi meg svar på hva de gjør og når det skjer. Dette vil jeg ha nedskrevet.
Skal ikke være lett:)
 
Høres helt forferdelig ut å gå sånn :( bra du skal til jm i morgen!
Ja, det er ikke akkurat en dans på roser dette her :p heldigvis så går jo dette over snart! Vet ikke hva jeg hadde gjort med meg selv altså, hvis dette var en kronisk greie jeg måtte levd med resten av livet :p
men, heldigvis har jeg en fantastisk mann som stiller opp med absolutt alt jeg trenger hjelp til om dagen <3 (det er ikke rent lite akkurat nå :p flaut hvor mye han må hjelpe til med egentlig) vet ikke hva jeg hadde gjort uten han jeg altså :)
 
:greet025 15. mars

Tror kanskje litt av slimproppen gikk i går, men virker ikke som det er noe på gang for det :p
 
Back
Topp