-*-*-*-*-OPPROP TORSDAG 25. FEBRUAR-*-*-*-*-

Medusa_83

Forumet er livet
Her finner du status til alle som har meldt seg på opprop. Svar på hvilken status som passer for deg, så oppdaterer jeg i hovedinnlegget. Det er forresten veldig greit om dere også skriver hvilken dag dere har termin, så blir det lettere for meg å finne dere igjen på listen;)

Er du ikke på listen, men ønsker å være med? Svar i tråden med termindato + evt fødested, ventet kjønn, planlagt dato for KS/igangsettelse, hvilken dato du ønsker å være med på oppropet fra, eller annet som bør være med.

Det lages ny oppropstråd for hver dag, og status oppdateres daglig og gjennom hver dag.

Status:
:greet025= Er her fortsatt!
:excited001 = Her er det ting på gang! (rier, vannavgang, innlagt på føden, satt igang, KS i dag)
:Heartblue/:Heartpink = Født gutt/jente
:mad: = Overtid!!!!
:dontknow = Ikke oppdatert status siste 24 timer

Termindato:

???? (ikke opplyst)

:HeartblueRosa89 - Haugesund - gutt - født 22. februar
:dontknowValhin - Drammen sykehus - jente - planlagt KS 11. mars

1. mars
:greet025Skillz - Bodø - gutt
:greet025Medusa_83 - Bærum sykehus - overraskelse
:greet025Februarspire - Namsos - overraskelse
:HeartpinkSprellejenta - Sykehuset Kristiansand - jente - født 22. februar
2. mars
:excited001SnartMorTilTo! - Kongsvinger - jente
3. mars
:HeartblueLykkeønske - Rikshospitalet - gutt - født 22. februar
4. mars
:dontknowPedal - Oslo - gutt
5. mars
:greet025Gledeståre - Molde - gutt
:greet025Lillenurk93 - KK Haukeland - gutt
7. mars
:greet025MRF - Ahus - gutt
8. mars
:greet025Smashing - KK - jente
:greet025nat - Stord - gutt
9. mars
dontknow.gif
Marsbaby16 - Haugesund - jente
10. mars
:greet025Mammasom19 - Førde - jente
11. mars
:greet025Fru_Pingu - Lillehammer - jente
:dontknowKelly86
12. mars
:greet025Tvillingmamma2016 - Kalnes - tvillinggutter - planlagt KS 26. februar
:dontknowKnøtt - Ahus - gutt
:greet025Nornene:) - Gjøvik - gutt
13. mars
:greet025Håp2016 - Hammerfest sykehus - gutt - med på opprop fra 1. mars

14. mars
:greet025Mariamia - Ringerike sykehus - jente

15. mars
Bolleovnen - UNN Tromsø - jente
17. mars
:dontknowKnøtte - Ahus - gutt - settes igang 29. februar
18. mars
:greet025Nienna. - Haukeland - jente
:dontknowChr2016 - jente
:dontknowLotte* - SUS - gutt
19. mars
:greet025karro.90 - Skien - gutt
20. mars
FruJohnsen - Skien - gutt - med på opprop fra 1. mars
21. mars
gravidlykke19 - Ahus - jente - med på opprop fra 7. mars
Lindis_87 - Kalnes sykehus - gutt
22. mars
:dontknowSvimeHøna - SUS - gutt
23. mars
J87 - Drammen - gutt - med på opprop fra 2. mars
:dontknowOrkidee - Rikshospitalet - jente

26. mars
:greet025Lena87 - Voss/KK - gutt
:greet025milli16 - gutt
28. mars
:greet025Babylykke90 - jente

29. mars
Sofie85 - Ullevål - jente - med på opprop fra 8. mars
31. mars
:greet025maritas - Åse - jente
1. april
:greet025jcecilie - Tønsberg sykehus - gutt

Født:

:Heartpink : 1

:Heartblue : 2

Si gjerne i fra om jeg har notert noe som er feil, så skal jeg rette det opp så fort jeg kan!

Last edited:
Hva er skjer der ute? Her skjer det ingen ting. Fem dager til termin, og ser ut til at jeg setter ny rekord i tredje svangerskap o_O Med førstemann startet fødselen på denne dagen, og hun var ute etter midnatt... Hadde egentlig ikke tenkt å sette en sånn rekord denne gangen, men...

Her skjer det lite.

Hva er skjer der ute? Her skjer det ingen ting. Fem dager til termin, og ser ut til at jeg setter ny rekord i tredje svangerskap o_O Med førstemann startet fødselen på denne dagen, og hun var ute etter midnatt... Hadde egentlig ikke tenkt å sette en sånn rekord denne gangen, men...
Her blir d å rekord om ikke unge kommer i dag:rolleyes: 39+5 me nr1 og 39+2 med nr2.... :p
I dag er dagen jeg har tippet på! Men nada som tyder på fødsel da!
Er ikke din i morgen? :p

:greet025 31 mars

"Gode" kynnere hele tida og noe jeg tror var rier som holdt på i ett par timer inatt, men avtok heldigvis :o Utløst av akutt bihulebetennelse/hosting/nysing/kliing. Skal til legen nå klokken 11.
Travelt å være syk med en stor kul på magen <3

Her blir d å rekord om ikke unge kommer i dag:rolleyes: 39+5 me nr1 og 39+2 med nr2.... :p
I dag er dagen jeg har tippet på! Men nada som tyder på fødsel da!
Er ikke din i morgen? :p
Synes ikke vi trenger sånne rekorder :confused: Men du har jo god tid enda ;) Har du hatt lange fødsler med de andre?

Har hele tiden tenkt 26. februar, ja, så da får vi se om det slår til... Hadde akkurat besøk av akupunktøren min her, så satser på at nålene hun satte i dag har effekt:D Satte visst litt sterkere saker i dag :smiley-angelic001

Synes ikke vi trenger sånne rekorder :confused: Men du har jo god tid enda ;) Har du hatt lange fødsler med de andre?

Har hele tiden tenkt 26. februar, ja, så da får vi se om det slår til... Hadde akkurat besøk av akupunktøren min her, så satser på at nålene hun satte i dag har effekt:D Satte visst litt sterkere saker i dag :smiley-angelic001
Nei d trenger vi ikke:hilarious:
Ja med nr1 tok d lang tid vannet gikk og så 25 timer med riero_O og med nr2 gikk vannet, men da skjedde d ikke så mye før mange timer etter... Så varte vell 4 timer med rier...men var vondt vondt i 40 min så var ho ute :pså håper litt på en sånn:D enn du?

Back
Topp