Opprop Torsdag 19.sept

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Ja jenter... e her enda :-P trur baby trives aaaaaltfor godt!
Myyye mas i går kveld og natt så hadde ett håp om att det sku gå over t skikkelig ondt.. men neeeida.. sovna av i 2tia å våkna i 5tia like gravid ;-) :-P

Ska stå opp no å vekke frøkna for bhg da æ ska t legen kl 9.15.. så må levere i bhg t frokost 8.45 :-)
Har 20min kjøring t bhg/lege...

Ka e plan dåkkers i dag da? :-)

Også hatt en dårlig natt der jeg endte med å sove på sofaen i stua. Mannen snorket så jeg klarte ikke sove ved siden av han, og babyen som har pleid å være rolig om nettene var fryktelig aktiv, så jeg våknet hver gang jeg endelig hadde klart å sovne. Guttene skal fotograferes i barnehagen i dag, så de skal straks leveres. Så får jeg hjem og vaske underetasjen før jeg tror jeg legger meg litt igjen... I kveld er det lysdekorering med mamma og søstre, så det blir koselig. Ha en fin dag alle -håper ventetida snart er over!

Her endte jeg også på sofaen! Har begynt å få så utrolig vondt på siden av magen og i ribbeina når jeg ligger i sengen.. Må snu meg hele tiden.. Måtte ha litt forandring så gikk på sofaen kl 04!

I går gikk jeg å mann min å la oss tidlig, jeg så at han var trøtt etter dagen ,så jeg fikk han med meg i senga;) han pleier stort sett å sovne i stolen i stua:) jeg sov veldig dårlig i natt å lille huleboer sparka meg skikkelig i ribbeina . Jeg tror nå hver natt at noe skal skje, men våkner opp like gravid hehe.... Men nå går d fort bare 20 dager igjen;)

Jeg er her.... Og ikke noe baby.... Jeg som ville føde i går.... Ja,ja, vi får håpe noe skjer i dag/kveld. Har en del nedpress og kynnere...

I dag skal jeg rydde litt her hjemme. Skal snart lage hjemmelaget lapskaus sånn at den kan stå i kjelen og puttre i dag og bli skikkelig god til middag.
Her har høsten kommet, jeg har fyret i peisen og tatt på ullsokkene. Stor koser meg med høsten jeg ;) mangler bare babyen min....

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Jada like gravid - er SÅ klar for å bli 1 igjen ; ) leter etter hvert minste tegn! Krysser fingrene for fullmåne babyer !

Like gravid jeg og med snart 2 døgn med maserier eller modningsrier, det har ikke akkurat gjort det bedre på formen med antibiotika for urinveisinfeksjon.. LEI :(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Like gravid .. Flere som sover på sofaen ser jeg, syns det er fælt at jeg sover der hver natt men tror kjæresten syns det er helt greit for jeg ligger så utrolig og sover så dårlig om nettene :BangHead Nå har jeg vært hos jordmor og vasket leiligheten og skal snart til frisøren :happy093 Håper dere alle har det bra og at vi blir mammaer snart!!

Status quo! Har vært en tur på Blindern og spist lunsj med bestevenninnene mine... Nå er det sofaen som gjelder... Kommer ikke til å skje noe her på noen dager. :/

Back
Topp