Opprop torsdag 12.09 :)

Jeg er her! Og jeg begynner å bli klar! "Desverre" fortsatt to uker igjen! Fødebagen er (fortsatt) ikke pakket, men tenkte jeg skulle ut og kjøpe siste rest i dag. Også er kafetur med en venninne på planen... I kveld skal mannen på kino og jeg er usikker på om jeg skal invitere noen til meg eller om jeg skal være hjemme alene...

Jeg er her... Skal til jordmor nå for å sjekke hvordan det står til ;) Håper på action! Er 40+2 idag! Så etter dansk beregning (bor i Danmark) er jeg to dager over termin!

Jeg er 38+5 i dag. Er trøtt og har små vondt i hodet i dag. Har uregelmessige kynnere og tak men tror ikke snuppa kommer med det første.
Strikker en nydelig myk ull og silke body og sokker til mini imens jeg ser på tv.... Blir en sofa dag i dag frem til i ettermiddag, da skal jeg og guttene i barnebursdag.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Er fortsatt her jeg også. 39 + 2 nå i følge EL termin, akkurat 39 i følge UL termin. Så enda 1 1/2 uke igjen, men hadde håpt hun ikke venter så lenge på å komme.
Alt er klart her, baggen er pakker, svigermor er i hus og nå er det i grunnen bare å få dagene til å gå! :)

39+4 idag, vannet gjekk i 9-tida idag tidlig, så me sitt heime å vente på at riene skal komma... :-)

38+3 i dag, 2 uker til termin. :)
Skal på ny ul med kontroll av vekst, trivsel osv pga risikosvangerskap.
Mulig sjekk av modning også, spent! ;)

39+3, like stor mage. Trodde (i natt også) at NÅ blir det fødsel. Men etter 2-3 timer med relativt regelmessige halvvonde rier stoppet det igjen. Tenker å ringe føden nå og spørre om jeg kan komme opp og sjekke modning og evt strippe. Blir så kjørt av stadig lite søvn på nettene...

Termin om en uke og er koser vesla seg fortsatt i magen Har nå det meste på plass så hadde vært om hun kom snart men prøver så godt jeg kan å nyte den siste tiden... Nå sitter jeg å soler meg på verandaen, er jo rene sommerdagen ute ☀

Off, forstår deg så godt!!
Er ikke på overtid nå, men gikk 6 dager over med førstemann! Det er laaaange dager!! :(
Håper du snart er i fødsel og at du slipper vente så lenge :)

Bloggen min: http://dethvitegamlehuset.wordpress.com

BV-appen ❤

Ja, dagene kjennes ut som år! Tilogmed timene går sakte.. Trøster meg med at jeg blir satt i gang i løpet av fire dager UANSETT, men hadde bare så lyst til at det skulle starte av seg selv. :(

E her ja! 39+3 i dag å veldig klar! :-) vært hos jordmor i dag å alt vel... termin onsdag18, men ho håpa no æ kunne vente t ho va på vakt helga 20 :-p

Jeg er fortsatt her. 38+5 i dag og synes jeg kjenner tegn på at fødselen nærmer seg hele tiden...Håper jeg slipper å gå så altfor lenge å kjenne etter:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

39+0 i dag, og trur fødselen skal starte kvar kveld/natt. Mykje menssmerter og kynnera. Men mine beregninga før UL var at termin skulle være 6 oktober, og trur kanskje at det stemmer bedre enn 22 september som eg fikk etter ord UL. Så tenke at det fort kan gå 3 veke til før babyen er ute. Med storebror gikk eg 9 daga over tida, som også stemte bedre med min egen termindato :-P

Er her! Menstermin idag :( ul termin onsdag.. Aaaahhh!!! LEI!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp