linitus Betatt av forumet 27 Jun 2006 #1 De som har født: Gira Tamyia LilleoMykatrine35+chris24[:)]everonicAlicia På føden:Lisbeth83marihøne77 Vi som enda ikke har født:[:)]snartmamma82BærtaSusidusiMaritmedbabyimagen[:)]Haldis[:)]Linda83[:)]~kathrine~[:)]Sommerbabygravid82[:)]Maiki
De som har født: Gira Tamyia LilleoMykatrine35+chris24[:)]everonicAlicia På føden:Lisbeth83marihøne77 Vi som enda ikke har født:[:)]snartmamma82BærtaSusidusiMaritmedbabyimagen[:)]Haldis[:)]Linda83[:)]~kathrine~[:)]Sommerbabygravid82[:)]Maiki
maiki Flørter med forumet 27 Jun 2006 #6 e her ennå eg.. føle det minke fælt på folkå her for kvær dag.. å begynne hasta vist det ska bli en juni onge... *håpe håpe*
e her ennå eg.. føle det minke fælt på folkå her for kvær dag.. å begynne hasta vist det ska bli en juni onge... *håpe håpe*
(snart)mamma82 Flørter med forumet 27 Jun 2006 #8 I am back! Skjer ikke noe i dag på føden. Jeg fikk derfor reise hjem igjen for så å dra til sykehuset igjen i morgen....
I am back! Skjer ikke noe i dag på føden. Jeg fikk derfor reise hjem igjen for så å dra til sykehuset igjen i morgen....