Opprop/presentasjon på marsforumet!

Mrs.Mamma

Forelsket i forumet
Hvor mange og hvem er vi på termintorumet?

- Skriv nummeret ditt på listen, litt info om deg selv (så mye du vil dele på dette tidspunktet), hvor mange prøveperioder dere har hatt og termindato.

Jeg begynner! :)


1. 27 år fra Østlandet, 3. prøveperiode.
Termin: 3/4 mars.
 
2. 33 år, Vestfold, tror det er pp7? Termin 2/3 mars. Gift og har en sønn.
 
Hvor mange og hvem er vi på termintorumet? Skriv nummeret ditt, litt info (så mye du vil dele) om deg selv, hvor mange prøveperioder og termindato.

Jeg begynner! :)


1. 27 år fra Østlandet, 3. prøveperiode.
Termin: 3/4 mars.
når du sier nr ditt, mener du nr på lista, eller har jeg gått glipp av moe? Har jeg gjort det riktig?
 
Oi så gøy, hopper på jeg også!

4. 21år, østlandet. 3.prøveperiode. Termin ca 3.mars og blir det første barnet hvis spiren sitter :)
 
5. 29 år, bor på vestlandet, 1 PP, termin 2./3. mars (evt tidligere, noe varierende lengde på syklus), har et barn fra før :)
 
6.

Er 26 år, to barn fra før så dette blir vår 3 (og siste). Bor i Nordland.
Termin 1. Mars.
 
7.

Er 38, har 5 barn fra før, så dette blir vårt 6. og siste. prøveperiode 10 mndr.
Bor i Sverige for tiden. Termin 28. februar, men av erfaring blir den forskyvet til begynnelsen av Mars tenker jeg.
 
8.
24 år.
Fra Nord-Norge.
Ingen barn fra før.
Termin 5. Mars.
:) :)
 
9.
29 år / 1pp / ingen barn fra før / bor i Oslo / termin 3.mars
 
10. 35 år fra Akershus, 1. PP etter SA i begynnelsen av mai.
Har en gutt på snart 3 år
Termin 3. mars
 
14. 24 år termin ca 3 Mars.. Ingen prøveperiode, var på P-piller..
Sa i feb 2008, jente på 4 år og gutt på 2 år
 
15. 31 år, bor i Akershus, dette var 3 pp, vi har to gutter og en jente så dette blir nr 4. Termin 4 mars.
Vi mistet i feb i uke 13 så jeg er litt forsiktiged følelsene, men håper så inderlig at det går bra denne gangen... :)
 
16. 33 år fra Drammen. Gift og har en sønn på 3 år. Termin 2. mars. Hadde SA i desember og endelig satt den igjen etter prøving siden da.
 
Back
Topp