Opprop på selveste juleaften !!! ( 24 desember )

Linka

Gift med forumet
Følgende januarmammaer må melde seg idag :

* Careen ( 03 januar )

* Løven ( 03 januar )

* Linka ( 04 januar )

* Sara73 ( 07 januar )

* Linni ( 09 januar )

* MB ( 13 januar )

* Homma ( 15 januar )

* Mallu ( 17 januar )

* Renate79 ( 17 januar )

* Fiorelina ( 18 januar )

* Kanel ( 18 januar )

* Chilli24 ( 20 januar )

* Terese ( 20 januar )

* Star83 ( 20 januar )

* Gry ( 21 januar )

* Snart2 ( 23 januar )

* Skytte76 ( 25 januar )

* Sicaa ( 25 januar )

* Trulte74 ( 26 januar )

* Hellicat ( 27 januar )

God Jul Alle Sammen !!!!

Jeg henger i enda. Har ikke sovet så mye i natt for jeg ventet faktisk på at vannet skulle gå. Hadde vært typisk det da. Formen er fin og ønsker dere en riktig god jul og håper alle får en fin dag !
Klem

Her er jeg og formen er bra. Akkurat spist frokost og gleder meg til middag allerede[:D] Ønsker alle en fortreffelig aften med masse kos[:)] God jul[:)]

Jaaa jeg er her enda. Har sovet så dårlig og våknet kl. 05.30. Stod opp 07.30 og var kjempe glad for at ikke noe har skjedd. har bekymret meg for at noe skulle skje i løpet av natten, men den gang ei[:D][:D]
Så da går jeg å ser på askepott og gleder meg til i kveld.
Også hadde sambo hengt opp julestrømpe på senge mi...så søt da...
GOD JUL ALLE SAMMEN[:D][:D][:D]

ja jeg er her. koser meg, men må ta en pause og se askepott. Har sett det hundre ganger før, men er liksom tradisjon nå. blir ikke jul uten. god jul til alle!!!![:D][:D]

ER her også!!

God jul alle sammen. Glad for at julen er kommet nå så jeg kan begynne å slappe av!!!

Er nå her etter en natt med lite søvn...Var også redd for vannet skulle gå![&:]
Men ikke gjort det i løpet av natta iallefall,håper jeg får være sammen med familien i HELE dag!!![:)]
(*Krysser fingre og tær*)
Riktig god juledag til alle sammen,kos dere med mat og gaver!!!

er her jeg og... sovet utrolig dårlig inatt,kvalmen kom tilbake igårkveld... skikkelig herslig kvalm,så tror ikke jeg sovnet før klokken var åtte imårrest. ser frem til ikveld:)

Ha ei fin jul alle sammen:)

ORIGINAL: løven

Jaaa jeg er her enda. Har sovet så dårlig og våknet kl. 05.30. Stod opp 07.30 og var kjempe glad for at ikke noe har skjedd. har bekymret meg for at noe skulle skje i løpet av natten, men den gang ei[:D][:D]
Så da går jeg å ser på askepott og gleder meg til i kveld.
Også hadde sambo hengt opp julestrømpe på senge mi...så søt da...
GOD JUL ALLE SAMMEN[:D][:D][:D]

Vet du ikke at det er julenissen som fyller strømpen???[:D]

Er hjemme på julaften, skal ikke noe sted!!![;)] Har mye kynnere i dag da, og hadde ei urolig natt, men ikke noe som tyder på at noe er på gang. Er akkurat to uker til termin i dag.

God jul til dere alle!

Jeg er her og [:D] Har vært ute en liten tur så har litt kynnere men håper på det beste [:D]

God jul alle sammen håper dere koser dere kjempe masse i dag [:D]

God Jul alle sammen!! Fikk også julestrømpe i morges, men var ikke smart å starte dagen med godteri..... Har sovet som en stein i natt og har en flott dag[:D]

God jul fra meg og! Har vært ute en tur men det ble for vondt for bekkenet mitt. Småkvalm men ellers er formen grei. Gleder meg til pinnekjøtt senere!

her e æ også... jees!! kos dokker videre alle sammen...

Back
Topp