Opprop onsdag 15. Mai

Heia dere, heia dere!! :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er her, kontroll og igangsetting i morra hvis alt ligger til rette for det :)

Er hær endaog tror jeg kommer til å vente helt til 25 mai. Hørte i går at når det var like før fødsel kom ungen til og roe ned med bevegelser. Å lillegutt er fremdeles hyper så:-)

Jeg kaller oss bare overtidsgjengen ;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Er hær endaog tror jeg kommer til å vente helt til 25 mai. Hørte i går at når det var like før fødsel kom ungen til og roe ned med bevegelser. Å lillegutt er fremdeles hyper så:-)
Ikke så sikkert det. Har forstått det slik at bevegelse ikke skal avta mot slutten. Her hadde mini noen rolige dager, så jeg trodde det var noe på gang. Men er visst ikke slik at man skal kjenne mindre liv på slutten. Det er jo trangere for dem, og det er vel mer bevegelse enn spark, men det de skal altså følge sitt mønster helt til fødsel :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Er her :)
Min 1. kom på denne dagen, 11 dager før termin, men det skjer ikke denne gangen!
Ingen forvarsler på fødsel ennå.

Pitte lille snuppa her var hyper helt til hun kom ut:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hun i magen fungerer nesten som fotball sparker !! Termin var på mandag som var :( overtids kontroll til mandag igjen <3

Noen som vet hva som skjer med Maje-Mora??

-- tasting fra mobil --

Fortsatt her :) Gleder meg til fødselen starter og fryktelig spent på når og hvordan det skal starte! Er maks 24 dager hvis jeg må gå på overtid, men håper han kommer rundt termin! :-)

Back
Topp