Opprop.no Nrklisens

ORIGINAL: lindaen

JAAA!! Død over NRK![:@][:'(]

Sign big time![:'(]

Jeg liker NRK jeg[:)]
Mye bra program som blir produsert, og utrolig kjekt med en kanal uten reklame. Er ikke glad i lisensen men alternativet er ikke noe bedre for meg så jeg signerer ikke[:)]

signert for både meg og sambo! møkka lisens[:@][:@][:@]

tissepause ja..det er forsåvidt sant![:)] men bare en liten ting...hvorfor heter det NRK-lisens hvis ikke det er til nrk man betaler??? men for å ha tv?? høres rart ut. aldri hørt. noen venner av meg hadde nrk-mannen på besøk, og de sa at de ikke fikk inn kanaler på tv, så de ville ikke betale. og for han var det helt greit. siden de ikke fikk inn nrk liksom!

Jeg signerte, og jeg syns alle dere som liker kanalen bør signere også! Det er jo ikke snakk om å fjerne Nrk! Bare gi oss ett valg, om vi vil ha den eller ikke.
Hvis andre kanaler klarer å holde seg oppe ved at folk betaler frivillig, og igjennom reklame- så burde NRK klare det også. Hvis den ikke klarer å holde seg oppe uten obligatorisk betaling, så sier det bare at dette er en kanal som er alt for dårlig.

Vi må dra ut tvantenna for i det hele tatt kunne få inn NRK, så det sier seg selv at vi aldri sitter å ser på den...Hadde jeg likt kanalen, og fått noe utbytte av den, kunne jeg godt betalt jeg, er ikke det at jeg forlanger at den skal være gratis- jeg vil bare kunne velge selv. Jeg vil ikke betale for et produkt jeg ikke bruker....

har signert! ser nesten aldri på NRK og dessuten så har jo noen av programmene deres sponsorer så syns det blir veldig feil...kan godt ha svart skjerm istedet for NRK jeg=)

ORIGINAL: lindaen

JAAA!! Død over NRK![:@][:'(]

Signert!

Back
Topp