Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: chello
ORIGINAL: schnuppa
så den juniklubben begynte ganske tidlig da... I begynnelsen av mai. Men vi venter litt inni juni... gjør vi ikke?
Jo litt rundt midten av juni kanskje?? Ellers blir jeg sittende her å vinke i 2 mnd.. [8|][8|]
huff da.... 2 mnd... Er det såå stor forskjell mellom oss? Ja det er det jo.. nå ser jeg det. Har du termin i slutten av juli du kanskje?
x fingrene for baby vil komme ut litt før tia da så ikke du trenger å vinke såå lenge[;)]
så den juniklubben begynte ganske tidlig da... I begynnelsen av mai. Men vi venter litt inni juni... gjør vi ikke?
Jo litt rundt midten av juni kanskje?? Ellers blir jeg sittende her å vinke i 2 mnd.. [8|][8|]
huff da.... 2 mnd... Er det såå stor forskjell mellom oss? Ja det er det jo.. nå ser jeg det. Har du termin i slutten av juli du kanskje?
x fingrene for baby vil komme ut litt før tia da så ikke du trenger å vinke såå lenge[;)]
Jeg hadde faktsik først termin I Juni, Men etter ultralyden gikk det fra og være et Juni barn og til og bli et Juli barn... [:D]
Jepp er nok redd for det ja at jeg har i slutten av juli.. [:-] (28juli)
Tror selv den kommer før det, men den kommer vel når den kommer[8|]. Gikk en uke over forrige gang.. Jippi.. [:'(]
Samboer tor August!!! Hmf ikke morro når han sier det.. [:@][&:]
ORIGINAL: tonky
eg ser den tickeren går litt seint på meg,någen av dokke andre au som he samma problemet?????sko ha vore 31 og 6 dage
eg ser den tickeren går litt seint på meg,någen av dokke andre au som he samma problemet?????sko ha vore 31 og 6 dage
ORIGINAL: førstegangsgravid
Terminene er 40+2..
Men enkelte tickere regner to dager feil...
slik er min også !!! Jeg er 33 uker imorgen, alså 32+6 idag! Men en ting jeg lurer på.....torsdag 20 juli er jeg 40 uker på vei,,,men har ikke termin før den 23....stemmer dette?? er det ikke termin den dagen man er 40 uker da?????