Opprop Når... ????

Dorothy_1

Gift med forumet
Er det den 1. I neste måned eller er det den 1. Juli at vi begynner med opprop her...?????[:D]

Aner ikke, men har tenkt litt på det selv. Trenger vel ikke begynne før i midten av juni kanskje?? Blir ufattelig lenge for noen aa oss om man skal beg allerede nå.. [&o]

ORIGINAL: chello

så den juniklubben begynte ganske tidlig da... I begynnelsen av mai. Men vi venter litt inni juni... gjør vi ikke?

Jo litt rundt midten av juni kanskje?? Ellers blir jeg sittende her å vinke i 2 mnd.. [8|][8|]

ORIGINAL: schnuppa

så den juniklubben begynte ganske tidlig da... I begynnelsen av mai. Men vi venter litt inni juni... gjør vi ikke?

Jo litt rundt midten av juni kanskje?? Ellers blir jeg sittende her å vinke i 2 mnd.. [8|][8|]

huff da.... 2 mnd... Er det såå stor forskjell mellom oss? Ja det er det jo.. nå ser jeg det. Har du termin i slutten av juli du kanskje?

x fingrene for baby vil komme ut litt før tia da så ikke du trenger å vinke såå lenge[;)]

Jepp er nok redd for det ja at jeg har i slutten av juli.. [:-] (28juli)
Tror selv den kommer før det, men den kommer vel når den kommer[8|]. Gikk en uke over forrige gang.. Jippi.. [:'(]
Samboer tor August!!! Hmf ikke morro når han sier det.. [:@][&:]

schlapp'a schnuppa!!
Har sent jeg å...men vi får gjøre det vi kan for å sette fart på det litt før..!!
er jo så mange triks![:D]

ORIGINAL: førstegangsgravid

schlapp'a schnuppa!!
Har sent jeg å...men vi får gjøre det vi kan for å sette fart på det litt før..!!
er jo så mange triks![:D]

ÅÅÅ fortell om alle triksene .. [;)][;)]

huff da.... 2 mnd... Er det såå stor forskjell mellom oss? Ja det er det jo.. nå ser jeg det. Har du termin i slutten av juli du kanskje?

x fingrene for baby vil komme ut litt før tia da så ikke du trenger å vinke såå lenge[;)]

Jeg hadde faktsik først termin I Juni, Men etter ultralyden gikk det fra og være et Juni barn og til og bli et Juli barn... [:D]

Jepp er nok redd for det ja at jeg har i slutten av juli.. [:-] (28juli)
Tror selv den kommer før det, men den kommer vel når den kommer[8|]. Gikk en uke over forrige gang.. Jippi.. [:'(]
Samboer tor August!!! Hmf ikke morro når han sier det.. [:@][&:]

Jeg har termin siste dagen i juli jeg da... ikke så gøy-håper virkelig at den kommer før!

Teke gjerne i mot tips so ej kan broke når det nærma sej... he ikkje termin før 26 Juli , ha ikkje gjort noke om en kom litt før [:D]

Samme her[8|] vi venter litt til!! 

eg au he termin 28 juli[:)][:)]blir spennande å se kem så får fysst....

eg ser den tickeren går litt seint på meg,någen av dokke andre au som he samma problemet?????sko ha vore 31 og 6 dage

Jeg har termin 3. juli og håper at hun ikke kommer før det. Da får jo pappaen en uke til i pappapermisjon [:)] Så for meg er det litt motsatt da [:D]

ORIGINAL: tonky

eg ser den tickeren går litt seint på meg,någen av dokke andre au som he samma problemet?????sko ha vore 31 og 6 dage

slik er min også !!! Jeg er 33 uker imorgen, alså 32+6 idag! Men en ting jeg lurer på.....torsdag 20 juli er jeg 40 uker på vei,,,men har ikke termin før den 23....stemmer dette?? er det ikke termin den dagen man er 40 uker da?????

Ja man må legge på to dager i forhold til terminen. Jeg har den 28, men skrev inn den 26 juli da jeg laget tickeren. Da ble det riktig... [:)]

ORIGINAL: førstegangsgravid

Terminene er 40+2..
Men enkelte tickere regner to dager feil...

slik er min også !!! Jeg er 33 uker imorgen, alså 32+6 idag! Men en ting jeg lurer på.....torsdag 20 juli er jeg 40 uker på vei,,,men har ikke termin før den 23....stemmer dette?? er det ikke termin den dagen man er 40 uker da?????

Back
Topp