Opprop i dag

Tussi75

Forumet er livet
De som må melde seg - eller få sladrevennen til å melde seg i dag er:
Frøken My
MammaAne

åja eg svarte på den andre tråden eg.[:D]

formen er ganske fin,har fått sove godt i natt med bare to doturer..[:)] skal til legen snart og er vell litt spent ka han har å sei. føle meg ganske så oppblåst (vann) for tia,sjøl om det varierer litt fra dag til dag. stikke innom å fortelle om legen seinare. ellers så er det vell ikkje så masse å fortelle[:D]

då har eg vore hos legen. litt vatn i kroppen, men ikkje så voldsomt masse. lavere blodprosent enn sist. ingen protein i urinen! blodtrykket var litt høgare enn bra, men skulle sjå kordan det er på tirsdag hos jordmor.
legen målte symfysen til 36 cm. så no ligge eg akkurat på grensa mellom grønt og kvitt...[&:] eg har også lagt på meg 5 kg på 3 veker uten de store forandringane i kosthold, så viss eg går meir opp no, så blir det ny ultralyd på meg. hører nok i sammen med at symfyse målte hoppa litt det også. huff blir vell en stor baby på meg.[&:]

det er forresten ikkje rart at en er kortpusta for tia. babyen ligge heilt opp i brystbeinet på meg når eg ligge flat på ryggen. og siden eg ikkje har verdens største mage, så ligge krapylet ([:D]) på lungene mine! jaja nærme seg slutten no. TOPPEN 5 veker igjen.

Flott da er vi igang med oppropet [:)]

Her er jeg- formen er god, men jeg har vært sinnsykt tissatrengt og har hatt skikkelig nedpress... pluss at min ene legg har verket igår og idag-takke meg til støttestrømper! men ellers er livet topp som gravid[:D]

Back
Topp