OPPROP 9.mai

Jackim

Forelsket i forumet
Yessda..jeg er her enda[8|] 8 dager over terminen!

Er her jeg også....murrer litt i ny og ned, så det holder nok på å modnes til der nede...

Lykke til alle fødende i dag,ser det er noen.........

[:)]Er her i dag også. Ønsker alle fødende lykke til!

er her jeg og.............

går å venter å venter[X(]

Er her fremdeles jeg og... Selv om jeg ikke hadde trodd det i går og i natt.. Hadde modningsrier fra kl 12 i går formiddag til kl 4 i natt... og da stoppet det selvfølgelig.. Var så klar for å føde.. men men han liker seg vist godt der inne.. og kanskje det skjer noe i dag[:D]

er her jeg også! endelig ferdig med flyttinga[:D] så nå kan han bare komme!!

ja jeg er nok her jeg også

Er her jeg også,hu kommer nok ikke ut med det første[:)]. 
Skal inn på føden i dag og snu henne ( ikke helt bestemt enda). skal legge inn et referat senere. Gruer meg så fælt[:'(]

Jeg er her... 1 dag til termin [:)] håper han kommer i dag

Jeg er også her, regner med å bli her litt til jeg,men alt går bra.Så det er helt greit å gå gravid ei stund til.[:)]

Jeg er også her..uten et eneste tegn til at fødsel skal skje med det første....[:@]

er her jeg og, fortsatt ingen tegn til at småen vil ut ennå.....[:)]

Er her eg og ennå, og her ser det ut til at eg blir ei stund og.... ingen tegn på at noe skal skje med det første....[8|] Lykke til Minimeg!

er her enda, tar sin tid før småen her vil ut[:)]

Er her jeg også..

Jeg er her! [:@]
1 uke til termin, men jeg vil gjerne få henne i dag..!! ÅÅÅ!!![:'(][:@][:(]

her  er det også stille...........før stormen...[:)]

ORIGINAL: Minimeg

Er her, men bare på besøk. Vannet gikk i morges. Dro til sykehuset, men riene er ikke sterke nok. Har tatt seg opp endel nå da.
5 min mellom hver ri, og varer i ca 30 sek.

Så vi drar vel på føden igjen snart tenker jeg.

Oj endelig!! Lykke til da! [:)]

Er her i dag også,....og sikkert langt ut i juni....[:'(] Skal til jordmor i dag da, håper ho har festet seg ihvertfall,[:)]

Back
Topp