Opprop 9.februar!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Følgende februarmammaer må melde seg i dag: [:D]

# Midt i norge (4 februar)

# Henni (5 februar)

# Snapp (6 februar)

# Jordbæret (11 februar) 

# Goungen (12 februar)

# Lilletrille (12 februar)

# ElisabethJohanne (12 februar)

# Fisken (13 februar)

# Tone83 ( 16 februar)

# cloetta (17 februar)

# Louisa (17 februar)

# Lisee (19 februar) 

# Hanne84 (21 februar)

# Lilla (21 februar)

# Lillemora (21 februar)

# Lille Rosin (21 februar)

# Peggy (22 februar)

# Neleh (23 februar)

# Millemax (24 februar)

# Louis2 (25 februar) 

# *Bekkizz22* (26 februar) 

# Habibe (27 februar)

# Bamseliten (27 februar)

# Nettemor (28 februar)

# Mon82 (28 februar)

God morgen jenter!!
Inatt har jeg sovet så godt... det er så deilig med en hel natt søvn uten tissepause!! Nå har jeg hatt 2 sånne netter på rad! NEsten bortskjemt..... hihi....
Håper noe skjer med noen snart!!!
Ha en fin dag jenter!

ORIGINAL: Jordbæret

God morgen jenter!!
Inatt har jeg sovet så godt... det er så deilig med en hel natt søvn uten tissepause!! Nå har jeg hatt 2 sånne netter på rad! NEsten bortskjemt..... hihi....
Ha en fin dag jenter!

Kanskje det er et tegn, Jordbæret?
Jeg måtte heller ikke opp å tisse om natta de siste dagene før fødselen! [:D]

Er her idag også! No er eg lei! Har fått veldig vondt i ryggen, hoftene, ja stort sett alt som sitter midt på denne kroppen! Kjennes ut som eg skal delast i to! Så no kan det godt skje noko...
Men samtidig så vil eg vente til termin... for det passer bedre... hehe, så eg begynner ikkje med å hoppe i trapper og knikke på bastputa før søndag. Forresten, den puta... eg finn ho ikkje på føttene mine... hm [8|]

heia alle sammen[:)]
i dag er en ny dag,å jeg går å venter på at noe skal skje snart....lillemann har vært helt rolig i magen siden igår..litt rart egentlig,for han bruker være ganske så aktiv døgnet rundt,jeh kjenner litt liv...men det er ikke mye[&:] blir litt bekymret jeg[&o]....
Skal på kontroll til jordmor i morgen tidlig heldighvis...synes det er så betryggende jeg[:)]
eller så har jeg veldig vondt i bekkenet.......

menmen..venter i spenning![;)]

Er her fortsatt! Skal til jordmor i dag, skal bli greit å få sjekka blodtrykket, syns jeg har fått en del vann i kroppen i det siste. Også er det jo dette med pusten som ikke alltid er like bra. En tenker jo veldig fort på SF (i alle fall gjør jeg det[8D])
Kjente meg så rar i kroppen i natt, så jeg var sikker på at noe var i gang. Hadde murringer i magen og nedover låra. Men i dag er de selfølgelig borte... Jaja, får bare vente[:D]

ORIGINAL: fruluna

ORIGINAL: Jordbæret

God morgen jenter!!
Ha en fin dag jenter!

Kanskje det er et tegn, Jordbæret?
Jeg måtte heller ikke opp å tisse om natta de siste dagene før fødselen! [:D]

Oi...... nei nå fikk jeg en god nyhet å tenke på!!!!!!

er her enda!
har så ubeskrivelig vondt i ryggen og mensmurring i magen så store deler av dagen idag blir tilbrakt i senga...passe lei ja!

ha en fin dag jenter[:)]

Er her jeg og,har sovet godt og er i fin form,gleder meg sååå til tirsdagsmorran,da er jeg ferdig[:D]Ha en finfin dag alle sammen[:D]

Jada, er her jeg.....
Og hadde egentlig vært litt tøft å fått termin barn, siden det er mamma sin 50 års dag. [:)]Selv om jeg begynner å bli lei.[:'(]

heiasann...

i dag er det ny dag og nye muligheter...
nå har jeg 1 uke til termin.søstra mi fødte 4 dager før termin så  om d hadde skjedd meg også hadde jeg blitt veldig glad...
...tror ikke jeg vet hva som er i ferd med å skje snart..uvirkelig...

formen er kjempe fin, er ute å går tur med hunden 3 ganger pr.dag...må holde kroppen i vigør selv om det ikke er bare bare...blir fort anpusten gitt...

ha en fin dag jenter.

her er jeg har vært hos jordmor i går blodtrykket var for høyt igjen og bebyen var litt for stor så jeg ble henvist til ultralydundersøkelse håper at de setter i gang fødsel snart for nå er jeg lei[&o][&o]

Heia jenter!
Er her enda... Var på kontroll hos legen idag. Alt ser visst flott ut. Har vondt i kroppen, men ellers føler jeg meg pigg. Og gjett om jeg er klar til å føde!!!!! Gleder meg til noe skjer.
Krysser fingrene for oss alle utålmodige.....XXX

Er her i dag også, litt sein da, men jeg har fått besøk. mammaen og søstera mi er kommet for å holde meg med selskap [:D] Jippi!

hei hei!!
Jeg er her... ingen forandring...

klem

er her jeg å...........

Back
Topp