Opprop 8.februar!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Følgende februarmammaer må melde seg i dag: [:D]

# Midt i norge (4 februar)

# Henni (5 februar)

# Snapp (6 februar)

# Jordbæret (11 februar)

# Milla81 (12 februar)

# Goungen (12 februar)

# Lilletrille (12 februar)

# ElisabethJohanne (12 februar)

# Fisken (13 februar)

# Tone83 ( 16 februar)

# cloetta (17 februar)

# Louisa (17 februar)

# Lisee (19 februar) 

# Hanne84 (21 februar)

# Lilla (21 februar)

# Lillemora (21 februar)

# Lille Rosin (21 februar)

# Peggy (22 februar)

# Neleh (23 februar)

# Millemax (24 februar)

# Louis2 (25 februar) 

# *Bekkizz22* (26 februar) 

# Habibe (27 februar)

# Bamseliten (27 februar)

# Nettemor (28 februar)

# Mon82 (28 februar)

Er her fortsatt! Idag er det mens terminen min..... så synes noe kan skje snart!
Ha en fin dag i snø-kaoset jenter!

Hei hei, god morgen, og her er jeg[:)]
Virker som det blir en bedre dag enn på lenge i dag, faktisk sovet nesten hele natta[;)]

Er på plass. Snøen laver ned igjen![&:]
Fortsatt ikke et eneste tegn på at noe er i gang her. [:o]

Hei! Har sovet hele natta! Fantastisk.....[:)]
Idag skal jeg vaske hele huset og måke snø, håper noe skjer da.....[8D]

er her jeg og...våknet rundt 07.00 idag og trodde ryggen min skulle knekke, så klarte jo ikke å sovne igjen da gitt[:@]

ha en fin dag jenter[:)]

heisann[:D] er her jeg oxo[;)]
har hatt masse kynnere i natt+ murringer i ryggen(vondt),men nå er det ikke tegn på noen ting...[&:] vil at noe skal skje snart!!!
Sender masse fødestøv til alle som venter februarbabyer![;)]

Ha en fin dag[:)]

er her i dag og skal til jordmor håper det skjer noe snart[:)]

Heihei!Er her jeg og...[;)]Ha en finfin dag alle sammen[;)]

Heisan, alle sammen. Er her i dag også. Uten tegn på at noe skal skje, bortsett fra at jeg drømte i natt at vi fikk jenta vår. Kanskje krysse fingrene for at jeg er sanndrømt.... Mest sansynlig bare ønsketenkning men...[8|]
Ha en fin dag alle sammen....[:)]

Er her fortsatt jeg og, sitter her nå med en mega kynner. Har vært veldig dliten de siste dagene med mye kynnere og verk i mage/rygg.
Nå ønsker jeg at den lille kommer snart...

Er her i dag også jeg. Synes jeg har hovna opp i ansiktet i natt..huff, har de mega store leppene..[:@] Fingrene er enda større enn de var. Blæ..
Får håpe det nærmer seg nå...

Ha en fin dag jenter [:)]

Er her i dag også.... Men vet ikke hvor lenge da jeg har dritvondt i rygg og mage - kanskje noe er på gang[8|]. Nervøs jeg nå!

Er her i dag... Hadde dritvondt i ryggen og bekkenet igår kveld/natt. Håpte det kanskje var noko. Men var nok berre sliten etter å ha vaska huset igår... har ikkje skjedd noko enno, og eg kjenner ikkje så mykje til det eg kjente igår lenger.

heia!
er her enda jeg også...ingen tegn på at noe skal skje...så jeg må vel bare vente og se...han/hun kommer nok ut når han vil d...!

tenke å prøve å kjøre litt i humper,drikke 1 glass rødvin og ha en heftig kveld med samboeren i kveld...kanskje noe vil skje...hehehehe...

ha en fin dag jenter

Her er jeg!! [:D] nettopp vært hos legen, og det gikk kjempe bra! men han kunne ikke svare meg på hvorfor jeg klødde på magen da, og hva jeg skulle gjøre med det.. Så lenge blodprosenten var fin, så var det ikke noe galt! [&:] så jeg får fortsette å smøre med babyolje da, selv om det ikke hjelper så kjempe mye! [:-] Ha en fin onsdag alle sammen!! [:D]

er her idag også ja.. her laver de ned me snø.æsj!!skal til jormora imårrra, håper de snart skjer noe...

jada er her enda :( [:(] 2 dager over og e kjenn ikke en sjitt enda

Back
Topp