Opprop 7 mars

Nate78

Betatt av forumet
Å joda e her enda, men har fått influensa[:o][:'(][:(][:o]

hei Nate.virker som vi 2 blir "sliterne" her inne[:'(].masse tegn på at nååååå skjer det snart men den gang ei.... ingen influensa på meg ,bare litt forkjøla..nå har både snuppa80 og jente 21 fått.så nå håper jeg virkelig det er vår tur snart.i natt hadde jeg rier.ca 10 min imellom så var det brått slutt igjen.har mensmurringer i magen og ryggen nå, men sikkert bare de vanlige maseriene.skal på igangsettingsakupunktur i dag.håper det blir siste timen....du får ha go bedring!!!!

Hei hei og god morgen  [:D]      Trodde ikke det skulle gå an  å bli så lei av å gå gravid . Har trodd i tre uker nå at "Det skjer snart" men neida , har god tid denna babyen.  Enda verre for deg som alerede har gått over tida lillemolla . Håper det skjer ting etter akkupunkturen da . Klem

å neida.. dere er ikke alene om å vente.. [:o] sitter her fremdeles.. hadde litt maserier i morgest, men tror du ikke de er borte?? joda..[&:] hadde håpet at når man har fått litt åpning så ville det gå fortere? virker ikke sånn nei.. sååå lei nå..

Nate: håpe du blir frisk snart[:)]
skal til jordmor straks, håper hun kanskje vil sjekke modning på nytt[;)] håper det er blitt mer.

krysser fingrene for oss mars gjengen!!vil føde nå!!![8|]

Godpia23 :   Helt enig med deg . Var hos jordmor forrige torsdag , hadde da to cm åpning . Men skjer ingenting her . Skal til legen i morra . Hvor mye åpning har du ??

ORIGINAL: lindindian

Godpia23 :   Helt enig med deg . Var hos jordmor forrige torsdag , hadde da to cm åpning . Men skjer ingenting her . Skal til legen i morra . Hvor mye åpning har du ??

nei jeg spurte om det..men det ville hun ikke si[8|] merkelig.. skal spørre om hun kan sjekke i dag. mulig hun var usikker.. menne ja,åh blir så lei av å vente..

Er her jeg og. Er veldig spent, skal på legetime nå kl. 11, og har hatt tett med murrende kynnere de siste dagene. Er det det som er maserier? Hadde sikkert 5 den siste timen.... DA kjenner jeg at jeg virkelig begynner å bli litt utålmodig. God bedring til Nate og Lillemolla!

Hei,hei... Still here...
Skal til jordmor nå klokken 11 jeg også..
Høre om hun har noe spennende å fortelle...
Sjekker de åpningen uansett eller???????

Jeg er også her. Hatt litt maserier de to siste dagene, men nå er jeg i fin form.
hehehe

Tror ikke h#n har tenkt seg ut...

Æ e åsså hær...ingen forandring...

Er her jeg!
I morgen er det termin + jeg skal til jordmor. Har hatt mye press nedover siste kveldene spesielt - så nå håper jeg den lille har festa seg! Synest det er på tide nå ... Regner med det ikke blir fødsel helt ennå, men håååper jo! Og samboeren min begynner også å bli veldig klar for å få ting overstått..

Nå skal jeg vaske badet og få på plass stellekommoden! Sent ute? Jada, men jeg bestilte den faktisk 14. januar ... og fikk den ikke før i går ... skulle tro den var av det edlesta metall, men den er helt enkel egentlig. Jaja - nå er jeg fornøyd når jeg har fått den hit!

Ha en fin dag alle sammen! [:D]

Er her fortsatt jeg også.
Tror hun har bestemt seg for å holde seg inni meg til det blir litt varmere...hehe.

Tror hun har bestemt seg for å holde seg inni meg til det blir litt varmere...hehe.

Hehe - kan jo forstå det da! Kanskje det er planen til h*n som er inne i meg også, men sola skinner jo da! Så håååper [:D] Sender noen varme solstråler til deg også! [;)]

Er her ennå.. Fremdeles like lei.. [:'(]

Ja, da var termindagen kommet.. Men ingen baby.
Ser ut til å bli overtid på meg[:o]

Er her enda jeg også [:)]
Alle sier at han ikke kommer før 15 mars, for da er det fullmåne igjen!!!!!
Håper at alle tar feil og at han kommer snart
LEI AV Å VENTE!!!!!!!!!!!!

Er her jeg også. Rier i natt... men nå er de borte.... selfølgelig[:'(][:'(]

ORIGINAL: knotten

Alle sier at han ikke kommer før 15 mars, for da er det fullmåne igjen!!!!!

Når jeg var på svangerskapskurs fortalte de at det var mest travelt på føden når det var nedbør, så det kan hende det er mer snø som skal til.... 

Back
Topp