OPPROP 7.mai

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Siden eg sitter her og kjeder meg uten noe å gjøre på, så starter eg like godt oppropet.... Eg er her i hvertfall ennå! 3 dager igjen til termin, og ingen spor what so ever om at noe er i gjære.... ingen murringer i ryggen, ingen kynnere, ingen rier, ingen slimpropp som har gått...nada [:'(] Begynner å frykte at dette her kan dra seg ut....

Gikk over terminen min i dag jeg, var 6. mai.

ja jeg er da her i dag jeg og

God morgen jenter[:)]  Jeg er her etter en lang natt[&:] naboen hadde fest i natt............. ++++ masse kynnere... Er så lei no kan han ikke komme snart[&o] tror jeg kommer til å gå over tiden, men kan no trøste meg med at han kommer no ut en gang hehe

er her fortsatt jeg og

Samme her....ikke et eneste lite tegn en gang på at noe er på gang! jaja får vel bare være tålmodig......

er her jeg og.............

Jeg er her visst enda jeg...denne babyen bare lurer oss...med tanke på premature rier i uke 23 allerede...vi var liksom sikker på at han hadde tenkt seg ut da vi da...men nei...her sitter jeg...:) (bra at han ikke kom så tidlig da men nå kan ha jo komme synes jeg...)

Tjo hei! Like greit å få med seg sola når det først er fin vær[:D]

Har mens følelse i ryggen og magen i dag, men sikkert ikke noe action!

Nå skal jeg straks ut å nyte godværet, har jo faktisk fått farve fra i går[:)]

Jeg er her også... Har enda ikke passert termin, men kjeder meg så fælt.. Bare venter og venter på at noe skal skje...

Er her enda[;)]

Er her enda, på høy tid det skjer noe gitt..
[;)]

jada.. eg e her eg òg.. litt lei av å sitte inne å lese til eksamen og jobbe med oppgåve, men eg klara no ikkje å sitte ute alikavel.. Når det er fint ver kan ein ete is;)

er her enda... neste termin er den 13. får bare vente...

Er her jeg også...enda!!! Ser ut til at jeg blir her for alltid[;)]

Back
Topp