Opprop 7. februar!

Lisee

Elsker forumet
Følgende februarmammaer må melde seg i dag: [:D]

# Midt i norge (4 februar)

# Henni (5 februar)

# Snapp (6 februar)

# Jordbæret (11 februar)

# Milla81 (12 februar)

# Goungen (12 februar)

# Lilletrille (12 februar)

# ElisabethJohanne (12 februar)

# Fisken (13 februar)

# Tone83 ( 16 februar)

# cloetta (17 februar)

# Lisee (19 februar) 

# Hanne84 (21 februar)

# Lilla (21 februar)

# Lillemora (21 februar)

# Lille Rosin (21 februar)

# Peggy (22 februar)

# Neleh (23 februar)

# Millemax (24 februar)

# Louis2 (25 februar) 

# *Bekkizz22* (26 februar) 

# Habibe (27 februar)

# Bamseliten (27 februar)

# Nettemor (28 februar)

# Mon82 (28 februar)

Ja nå begynner lista å bli kortere. Ser ikke ut som jeg kommer til å bidra med det, med det første...
Her er alt som før. Ha en fin dag jenter. Synes vi også skal slenge oss på boomen fra igår nå[:D]

Hei, her er jeg! Sovet så godt inatt!!! Deilig!!

Er her jeg[;)]ei uke igjen til jeg er mamma igjen,godt å ha en dato å forholde seg til men kjenner og føler at det begynner å danne seg en STOOOOR sverm av sommerfugler i magen,men skal være sååå glad når jeg er ferdig[:D]Vil få GRATULERE de som har fått og LYKKE TIL ,til de som venter[:)]Ha en kjempefin dag alle sammen[;)]

her er jeg hatt en veldig dårlig natt sov veldig dårlig hadde feber og smerter over alt i kroppen håper det blir bedre i dag[:o]

heihei,her er jeg[:)]
har desverre begynnt å få strekkmerker nå den siste uka[&:] huff,jeg som nesten ikke har hatt ett eneste ett da!!!argh![:'(][:@] hehe.
Menmen,det må en da tåle d....
Eller så er lillemann i magen veldig aktiv,jeg vil ha han ut nå!er lei av å vente....alt skal bli så deilig når jeg er ferdig med denne fødselen!gleder meg[:D]

Å her er jeg, med mage og uten beibisen. Jeg venter i spenning og håper det skjer noe snart [:)].

er her fortsatt.........[&:][&:]

Er her fortsatt. Støl i hele kroppen etter å ha ligget for lenge stille om gangen i natt. Men ellers tror jeg ikke det har tenkt å skje så mye med det første.
Ha en flott dag jenter[:)]

Hei hei! [:D] Jeg kan godt bli med på oppropslista, om du gidder å skrive meg opp? Har termin 26. februar [:)]

ORIGINAL: *Bekkizz22*

Hei hei! [:D] Jeg kan godt bli med på oppropslista, om du gidder å skrive meg opp? Har termin 26. februar [:)]

Nå er du med!![:)] Jo fler jo bedre![:)]

Jeg er ikke med på oppropslista, men jeg er her da likevel. [;)]
Sitter og tripper utålmodig og venter på den lille bebisen min.... Har termin 17. februar.

ORIGINAL: cloetta

Jeg er ikke med på oppropslista, men jeg er her da likevel. [;)]
Sitter og tripper utålmodig og venter på den lille bebisen min.... Har termin 17. februar.

Hei cloetta! Tok deg med på oppropslista, jeg[:D]

er her idag også..

Hallo - her er jeg. Var hos legen i går - alt normalt... Fikk ny time neste uke, men håper at jeg slipper [8D]. Hadde vært gøy å føde på søndag (morsdag) litt av en presang det hadde vært. [:D]

Her er eg idag! Fortsatt med baby i magen... Har vaska huset idag! Kanskje det hjelper?

Jeg er her ennå jeg og, føler at magen har sunket en del og jeg har masse maserier og mensmurringer i mage/rygg. Tar en dag om gangen, har egentlig ikke noe annet valg!! Må innrømme at jeg er litt lei nå.

jeg er her enda[:-] vil ut av denne listen nå og over på har fått listen[;)] men skal ikke klage er frisk og rask og det er det viktigeste[:D]

hei jenter....[:)]
still going strong...
Er så fantastisk drittlei nå altså!!

Back
Topp