Opprop 6. februar!

Lisee

Elsker forumet
Følgende februarmammaer må melde seg i dag: [:D]

# Midt i norge (4 februar)

# Henni (5 februar)

# Snapp (6 februar)

# Mereete (7 februar) Har født i dag!!

# Jordbæret (11 februar)

# Milla81 (12 februar)

# Goungen (12 februar)

# Lilletrille (12 februar)

# ElisabethJohanne (12 februar)

# Fisken (13 februar)

# Rosali (15 februar) Har født i dag!!

# Berg26 (planlagt ks 9 februar, termin 15 februar) Har født i dag!!

# Tone83 ( 16 februar)

# Lisee (19 februar) 

# Hanne84 (21 februar)

# Lilla (21 februar)

# Lillemora (21 februar)

# Lille Rosin (21 februar)

# Peggy (22 februar)

# Neleh (23 februar)

# Millemax (24 februar)

# Louis2 (25 februar) 

# Habibe (27 februar)

# Bamseliten (27 februar)

# Nettemor (28 februar)

# Mon82 (28 februar)

Så var det en ny dag, da[:D] Våkna halv 7 i dag, så da får en jo litt ut av dagen[;)] Føler meg så stor og tung nå og sliter litt med pusten. Får liksom ikke puste skikkelig... Litt bekymra for det, får se hvordan det går utover dagen.
Ellers ikke noe nytt!

God morgen!

Er her i dag også... Skal til legen i dag og forhåpentligvis blir dette siste gang siden jeg har 1 uke igjen til termin [;)]

Ha en fin dag! [8D]

Er her i dag og,har sovet godt bortsett fra at nå går det hardt utover hoftene,men har bare 8 dager igjen så det går nok helt fint!Ha en fin dag[;)]

heihei alle sammen![:)]
nå har jeg bare 2 uker til termin,å må si at jeg gleder meg kjempemasse til å få ut lille nurket mitt[;)]
Håper jeg slipper å gå over terminen,for det er veldig slitsomt allerede....(ryggen er vond,vondt i bekkenet++++sure oppstøt![:'(][&o]huff......)slitsomme greier,menmen...det er som sagt forhåpentlighvis ikke lenge igjen!

Ha en fin dag alle sammen

HEr er jeg! Sovet godt inatt! hadde et par vonde kynnere idag, og lurte på om noe kom til å skje... men neida... de ga seg og jeg er her!!

er her også....hatt skikkelig mens smerter og kramper i magen i natt...ryggen verker som besatt, men enda ingen tegn til babyen!
men ny dag nye muligheter jenter[:)][:)]

Her er jeg.
Den første dagen over termin, føles som en uke.. Har vært hos jordmor i dag,alt vell. Lå med registrering, var så godt å høre at lille nurket har det bra. Rart å tenke på at snart(forhåpentligvis) har vi lille nurket hos oss :)

Er her i dag å jeg. Og med det snøfallet som har vært her i natt er jeg nesten glad det ikke skjedde noe, vet i hvertfall at sambo er det. SElv om han nesten er mere utålmodig enn meg til tider.
Ha en super dag alle sammen. Og Lisee; nå må du ikke snø inne.[;)]

Er her i dag eg og! Ingenting spesielt som skjer... bortsett fra at det regner kattunger i Bergen idag!

ORIGINAL: Lille Rosin
 Og Lisee; nå må du ikke snø inne.[;)]

Tenkte faktisk på det i går da det lava ned som værst! Var ikke drømmeføre akkuratt! Vi har ca 45 min i bil til sykehuset også, så det var nesten like greit at ikke noe skjedde i natt. Men nå snør det ikke mer, håper det fortsetter slik[:)]

her er jeg enda gravid[:D][:D]

heisann!
i dag e det den 6.februar å termin nærme sæ me storm skritt...
har ingen plager, så jeg regner med å gå en del over termin...!hele svangerskapet mitt har vært helt topp..
ha an fin dag jenter

e e nu her enda :) hu e ikke kommet enda mn har termin i dg så e håpe på en baby i løpet av de neste dgan ??
:)
vi får se ? !!! :)

er ehr idag også..

Er her fortsatt...
ikke lenge igjenn nå jenter[:D][:D]

Back
Topp