Opprop 5. februar!

Lisee

Elsker forumet
Følgende februarmammaer må melde seg i dag: [:D]

# Midt i norge (4 februar)

# Henni (5 februar)

# Snapp (6 februar)

# Mereete (7 februar)

# Jordbæret (11 februar)

# Milla81 (12 februar)

# Goungen (12 februar)

# Lilletrille (12 februar)

# ElisabethJohanne (12 februar)

# Fisken (13 februar)

# Rosali (15 februar)

# Berg26 (planlagt ks 9 februar, termin 15 februar)

# Tone83 ( 16 februar)

# Lisee (19 februar)

# Mona mona (planlagt ks 6 februar, termin 19 februar)

# Hanne84 (21 februar)

# Lilla (21 februar)

# Lillemora (21 februar)

# Lille Rosin (21 februar)

# Peggy (22 februar)

# Neleh (23 februar)

# Millemax (24 februar)

# Louis2 (25 februar) 

# Habibe (27 februar)

# Bamseliten (27 februar)

# Nettemor (28 februar)

Here I am!!!!! Berre 1 veke igjen til termin. Er vel egentlig ikkje før den dagen eg har lov til å vere skikkelig lei... [:-].

Jeg er her fortsatt, "bare" 14 dager igjen nå.
Vil at noe skal skje snart!![:)]

Hei! Her er jeg også! Er litt trøtt nå. Har bare sove noen timer i natt[:'(]  Måtte på do nesten hver halvtime. Var sikkert på do 10 ganger i natt.. Må ha drukket en haug med væske i går kveld..
Ja, ja.. men jeg er i allefall i godt humør[:D]

Ha en fin dag!!

Her er jeg [8D]. Ingen tegn eller plager så jeg får vel klage over det jeg da [;)]. Skal ut å gå en tur nå med kaffe og appelsin [:D]. Ellers har jeg kun lyst på usunn mat som berlinerboller og søtsaker generellt...

Synes noe kan skje med februarmammaer nå snart - det er jo dagevis - nesten ukevis siden noe skjedde sist [&:]

Ha en fin søndag da jenter!

her er jeg

er her fortsatt-desverre!!!!! [&:][:(][&:]

Er her i dag og[;)]Har bare 9 dager igjen[:D]Ha en finfin søndag alle sammen[:D]

Jeg er forsatt her, trodde det skulle skje noe i går men den gang ei[:)]

Jeg er her.. men fra og med i morgen så er jeg borte. da blir det keisersnitt... gruer/gleder meg !

er her idag.. godt det nermer seg terminen nå..[:@] er lei..[&:]

Er her jeg å. Er ul-terminen i dag, men det kommer nok ikke til å skje noe action her nei. Huff, er litt psykisk med denne datoen, men jeg prøver nå å tenke positivt selv om jeg er dritt lei. Er jo iallefall ikke mer en 14 dager igjen,ca da. . . Er jo ikke så veldig lenge da...Huff, jo er det [:@]

Lykke til i mårra monamona. Alt kommer til å gå så bra så. Kjempe spennende [:D]

hejhej[:)]
er her jeg oxo....hehe[8D]

Hmmmm! I dag var det mange som ikke var innom. Kanskje det har satt i gang hos en del??!![:)]

heisann!
e her jeg....hjemme alene nå, så nå kan han/hun vente litt til...samboeren er tilbake på tirsdag...

Her er jeg og! ingenting har skjedd.... går nå her og venter!

[:D]Er her fortsatt[:D]

Back
Topp