Opprop 4.februar!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Følgende februarmammaer må melde seg i dag: [:D]

# Midt i norge (4 februar)

# Henni (5 februar)

# Snapp (6 februar)

# Mereete (7 februar)

# Jordbæret (11 februar)

# Milla81 (12 februar)

# Goungen (12 februar)

# Lilletrille (12 februar)

# ElisabethJohanne (12 februar)

# Fisken (13 februar)

# Rosali (15 februar)

# Berg26 (planlagt ks 9 februar, termin 15 februar)

# Tone83 ( 16 februar)

# Lisee (19 februar)

# Mona mona (planlagt ks 6 februar, termin 19 februar)

# Hanne84 (21 februar)

# Lilla (21 februar)

# Lillemora (21 februar)

# Lille Rosin (21 februar)

# Peggy (22 februar)

# Neleh (23 februar)

# Millemax (24 februar)

# Louis2 (25 februar) 

# Habibe (27 februar)

# Bamseliten (27 februar)

# Nettemor (28 februar)

Hei jenter! Er her innom når data'n vil.. blir små turer! Men bedre enn ingenting!
Ingen tegn til noe fødsel her ihvertfall! sovet greit,men er så forkjøla og tett i nesa... [:@]

Ha en fin lørdag jenter!!

her er jeg tror slimproppen er borte nå så da kan ting begynne snart håper jeg i hvertfall [:D][:D]

hvorfor er den idiote tickeren feil nå er jeg i uke 37

Hei hei! Er her fortsatt idag... Var til legen igår, har gått ned 2 kg på 2 veker (men det skyldes nok forskjellige vekter hos lege og jordmor [:D]). Alt såg fint ut, symfyse-målet har no sneket seg over det skraverte området... så babyen vokser og trives iallefall! Fekk ny time om 1 veke, 2 dager før termin. Håper eg kan ringe og avbestille den om litt! [:D]
For 2 veker sidan sa jordmor at hodet hadde festa seg... og igår fikk eg beskjed av legen om at ho trudde det kanskje ikkje var festa likevel... Hm.... Men det treng jo ikkje feste seg, må berre vere obs viss vatnet går. Då måtte eg kanskje til sjukehus i all hast.

morn morn..
jeg er her fortsatt jeg...

gruer meg til i morgen tidlig, for da reiser samboeren på messe  til Tønsberg gjennom arbeidet...(noe jeg ikke er så veldig fornøyd med...)gutter altså...
han reiser i morgen og kommer ikke hjem før sent på tirsdag...hva om ting skjer på den tiden...(det hadde iallefall vært typisk...)har gitt han streng beskjed om å ta første fly til trøndelag om noe skulle skje...gruer meg til å sove alene om nettene...hoff hoff...det er en trygghet å ha de ved siden av oss gitt...

ha en fin dag da jenter..

Her er jeg også![:)]
Fortsatt ingen tegn til noe som helst. Tror kanskje jeg hadde to kynnere i går, det var i tilfelle mine to første[:D] Men jeg er ikke sikker.
God helg alle sammen![:)]

Hei, hei. Er her jeg. Frisk og opplagt etter en god natt søvn, bare oppe 3 ganger for en tur på do.[:)] Og sov helt til 10 i dag.[:)] Så skjer nok ikke noe her i dag heller.
Ha en fortsatt fin dag alle sammen.

er her enda....babyen har hvert så ekstremt rolig det siste døgnet, kjenner jo hun rører sel litt innemellom men lite til og være hun....også skikkelig mensmurring i rygg og mage idag!

nå orker jeg ikke mer.......................................

ha en super dag alle sammen [:D].

Hei...
Jeg er forsatt her.

en gledelig nyhet... HER ER DET NOK NOE PÅ gang ja. har ikke sovet stort i natt,og slimproppen har gått. kjenner også litt murring i ryggen...  håer at det er ett godt tegn ihvertfall--

Heihei!Er her jeg,sovet 6 timer uten avbrytelser i natt og det var deilig[;)]Var en tur på føden sent i går kveld,hadde sånne sterke smerter i rygg og nedre mage[:o]ingen rier og takk for det,har bare 10 dager igjen så kjæm nurket,keisersnitt den 14.februar[:D].håper jo den vil være der til den datoen,jo lengre den er der er jo bedre er det,har gått så mange mnd.så klarer jeg fint 10 dager til.Godt å ha en dato å forholde seg til!Ønsker dere alle LYKKE TIL uansett nårtid dere får[;)]Ønsker dere en fortsatt en god helg[;)]

masse lykke til da midt i norge, må du holde oss oppdatert[:D][:D][:D]

Her er jeg, sovet så dårlig i natt at nå ser jeg bare tåke...hmm...
Har så masse kynnere kan jo ikke snu meg i senga en gang uten at de kommer, og når de kommer mister jeg nesten pusten..... uff jeg vil møte babyen min nå jeg[:)]

Men ellers er alt greit, ha en flott lørdag alle sammen[:)]

Er her jeg også.. men nå er det ikke lenge igjen.. mandagen nærmer seg med stormskritt.. gomler sjokoladekake nå jeg.. ler..

Er her jeg og, våknet kl 4 i natt og trodde nesten at noe var i gang for jeg hadde sterke mensmurringer, smerter i ryggen og skikkelig harde kynnere. De kom med 5 min mellomrom, men gav seg i halv sju tiden. Da jeg våknet i 8 tiden hadde jeg frem vondt i magen, men denne gangen var det fordi jeg måtte på do, hadde mageknip. Typisk..
Ellers så kjeder jeg meg litt..[:-]

ORIGINAL: midt i norge

en gledelig nyhet... HER ER DET NOK NOE PÅ gang ja. har ikke sovet stort i natt,og slimproppen har gått. kjenner også litt murring i ryggen...  håer at det er ett godt tegn ihvertfall--

Ojojoj! Da er det nok ikke lenge igjen. Lykke til, din heldiggris[;)]

er her ennå ja..
flere som merker noe til at babyen har blitt roligere ??
er dritt lei. sovet elendig inatt..verker i ryggen og kynnere..(må bare klage litt, kansje de hjelper))

heihei..
Er her jeg å. Syns også at beibisen er mye roligere enn h*n har vært tidligere. Tar ofte fram isvann for å få respons fra knøttet..
Ha en fin kveld jenter:)

Her er jeg endelig! Fikk kapret pc'en fra mannen nå.
Dagen i dag blir en fantastisk bra dag tror jeg!
Dagen igår var jo helt forferdelig! Var så drittlei! Jeg grein og grein nesten nonstopp til min kjære mann kom hjem..
Han er bare den mest fantastike mannen på hele jord!!! ELSKER HAN!! Han er alltid så forståelsesfull og viser så god omsorg for meg. Også er han fantastisk flink til å lytte og trøste.
Så når jeg fikk blåst ut min frustrasjon og forvirring, og klarte å tenke klarere så ble ting bedre mye bedre!!!
Og i dag har jeg slått meg til ro med at ingenting annet hjelper enn tålmodiget i ventingen. Gutten kommer jo en dag, selv om jeg ikke vet hvilken.
Ha en fin dag!! Og lykke til!!

Her er jeg igjenn[:D]
Har hatt litt mens murringer i dag..men er sikkert bare innbilling[:D]

Back
Topp