Opprop 31. januar!

Lisee

Elsker forumet
Følgende februarmammaer må melde seg i dag: [:D]

# Midt i norge (4 februar)

# Henni (5 februar)

# Snapp (6 februar)

# Mereete (7 februar)

# Jordbæret (11 februar)

# Milla81 (12 februar)

# Goungen (12 februar)

# Lilletrille (12 februar)

# ElisabethJohanne (12 februar)

# Fisken (13 februar)

# Rosali (15 februar)

# Berg26 (planlagt ks 7 februar, termin 15 februar)

# Tone83 ( 16 februar)

# Lisee (19 februar)

# Mona mona (planlagt ks 6 februar, termin 19 februar)

# Hanne84 (21 februar)

# Lilla (21 februar)

# Lillemora (21 februar)

# Lille Rosin (21 februar)

# Peggy (22 februar)

# Neleh (23 februar)

# Millemax (24 februar)

# Habibe (27 februar)

# Bamseliten (27 februar)

# Nettemor (28 februar)

Er på plass etter ca 1 time søvn til sammen i natt[:o]
Men nå skal vi på svangerskapskurs, gleder meg litt til det[:)]

God morgen,

Har sovet helt greit i natt selv om jeg har våknet 20 ganger. I dag skal det ryddes....må bare spa fram litt motivasjon først [;)]

Ha en fin dag!

hejhej!her er jeg[:D]
har faktisk sovet godt i natt,helt til klokka slo 06.00 i morrest,da jeg måtte "late vannet"hehe[;)]

Heihei!Er her jeg også[;)]

Heihei! Er her jeg.... Sover godt, og har det bra.... Begynner å bli litt rastløs, har veeeeldig lyst å bli bedre kjent m personen der inne

er her , gruer meg mer og mer til keisersnittet. Men gleder meg til å se lille jenta mi, hvis hun ikke har snudd seg da . kontroll på torsdag

Fortsatt her jeg! Sovet greit inatt faktisk! Siste dag av januar, så nå blir flesteparten av oss februar-mammaer!!

hei sann her er jeg fortsatt gravid i morgen skal jeg til jordmor håper det nærmer seg nå[:D]

Heihå
Er her jeg å. Utrolig trøtt i dag. Har sovet godt,men vokner hver gang jeg skal snu meg...og det er ofte det. Føler meg som en fisk på vann i senga,skikkelig tungt å komme seg rundt.hmf.Endelig snart februar.HURRA!

Her er jeg også. Prøver fortvilt å legge inn nytt bilde på avatar, men det funker ikke..

ORIGINAL: Rosali

Her er jeg også. Prøver fortvilt å legge inn nytt bilde på avatar, men det funker ikke..

Jeg ser det nye bildet av magen din!! Fint!! [:D]

Her er jeg og! Siden alle snakker om søvn; sovet godt jeg oxo helt til datteren min kom inn på morrakvisten og klaga over at ho hadde vondt i halsen... Stakkars liten visste nok ikke helt hvor smerten var for 2 sek. etterpå hadde ho kasta opp i senga. Snakk om koselig oppvåkning!! Så nå sitter jeg og håper at jeg ikke skal bli smitta av noe uhumskheter.... Ellers alt bra her!

Er på plass her jeg.... Ikke sovet fult så godt i natt, men duverden så godt jeg sov på morgenkvisten i dag. Så da unnet jeg meg å ligge litt.

heihei!
ligget med menssmerter i hele natt, så sovet 3 timer....blitt bare kraftigere når jeg sto opp.

ja imorgen starter VÅR mnd, nå er det bare siste innspurten igjen jenter, syns vi har klart oss utrolig bra jegett stort hurra for oss!

Hei hei, jeg er her jeg vettu[:)]

her e jeg.. trodde det bars på sykehuset i morgest,men det gikk over igjenn.. grr men greit å få ett bevis på at det nermer seg da,

her er jeg[:)]

Hei...

Er her ennå jeg også..

Back
Topp