opprop 30 mai!!

x1xj.elise

Betatt av forumet
Ja i natt er det vel egentlig siste sjanse for å få mai-baby...
Ikke at det spiller så stor rolle om det blir i mai eller juni, men...
Har egentlig min egen mans-termin den 5 juni, så jeg begynner å tro ul var en smule feilstilt!!!
Ja ja...overtidskontroll på sykehuset på fredag uansett, så da får vi vel vite mer....Men jeg føler meg veldig klar....

Lykke til dere som er igjen!!!

Er jeg også....

Skal også på overtidskontroll på fredag...

Har termin idag,men ingen tegn til fødsel :( er eli av at kroppen skal bli lurt.. håper at det kan skje noe inatt eller imorgen..vil ha maibaby  

Er her fortsatt, og nå er jeg en dag over ultralydtermin. Har liten tro på at jeg føder i mai på dette tidspunktet, men håper virkelig hun kommer snart [:D].

er her jeg også.. så tidlig dere får overtidskontroll da.. skal til vanlig JM på fredag og da skulle hun bestille overtidstime hvis babyen ikke har kommet..er fortsatt over et døgn igjen å få maibaby på da, så vi kan vel ikke gi opp riktig enda???

ORIGINAL: snappi

er her jeg også.. så tidlig dere får overtidskontroll da.. skal til vanlig JM på fredag og da skulle hun bestille overtidstime hvis babyen ikke har kommet..er fortsatt over et døgn igjen å få maibaby på da, så vi kan vel ikke gi opp riktig enda???

Tidlig og tidlig fru blom... Er 41+2 i dag, dvs på fredag er jeg 41+5 uker på vei. På høy tid med overtidskontroll da[:D] (syntes jeg siden jeg er så lei at jeg spyr..)

sorry, blinkset litt... men j.elise skal tidlig!!!

ja....

Mulig det er litt forskjellig praksis rundt omkring.. Vet at her i Bergen vurderes det igangsetting etter 12 dager og ikke 14 slik det var før.. Så jeg vet ikke helt jeg.

Men uansett å er det helt jævlig og gå over termin... det er noe magisk med den datoen[;)]

Kan hende jeg rett og slett har brukt feil begrep. Men skal inn på sykehuset for vurdering..ikke til min vanlige jordmor...Skjønte ikke helt hvorfor jeg heller....Er jo bare 41+1 på fredag så...men det kan jo hende det er slik praksis her på MO i Rana at det er jordmødre på sykehuset som vurdere de som er over termin...
Kan godt hende det ikke kalles overtidsvurdering!!
beklager

Er her jeg også. Flytter vel snart over til juni... vil ha mai baby

Høres ut som du skal på overtidsvurdering ja, j.elise, men det er jo bare bra for deg at du får det såpass tidlig, så kanskje du slipper å gå så mye over..[:)]

Back
Topp