Opprop 30. Mai :-)

Kråkebolla

Med en liten kråkebolle i ovnen
I'm hanging in there! Hehe.. Nå føles det virkelig som at jeg er den eneste igjen med baby inni magen.. :-)

Har forøvrig vært til overtidskontroll i dag. Der sjekket de modning, 2 cm åpning og 1 cm livmorhals, så det er jo gode modningstegn for meg som er førstegangsfødende. Baby er heldigvis ikke så stor, estimert 3500g (her regnes en stor feilmargin +/- 500 g) så det var jo også gode nyheter :-)

Ellers har hun det veldig fint der inne, så vi har fått time til igangsetting på dag 12 over termin, altså på søndag kl 9 :-) Ble strippet i dag, og kjenner mye murringer der inne nå, så håper jo kanskje ting kan begynne av seg selv litt før, men vi får se da :-)

Er det noen igjen her som fremdeles går og venter? <3

Jess eg e ennå her 7 dager øve termin :) blir satt igang i mårå kl 9.00 :) hb fødselen begynne før men vis ikke så er han her snart iløpet av helgen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er her eg og! 5 dagar over. Skal på overtidskontroll på mandag.
Uverkeleg at innan utgangen av neste veke har eg baby i armane!
Eg er ikkje så lei lengre egentlig. Så lenge baby har det bra er eg fornøyd, sjølv om eg har eit ynskje om at ting skal skje naturleg :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Var veldig enig med deg i lang tid Bruker00ma, men nå skal jeg innrømme at jeg er lei av å vente.. Men men :-) Som du sier, nå skjer det snart uansett :-) Skulle bare ønske det kunne skje av seg selv, har så lite lyst til å stresse med igangsetting osv... men men :-/ må an så må man..

Vi har fortsatt i morgen på oss jenter, på å bli maimammaer.. hehe :-) Stå på alle sammen <3 sender alle varme og gode tanker i disse dager :-)

Venter enda jeg også.. Men har begynt å få sterkere kynnere. Kanskje det skjer noe snart:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har gått fra å tro det blir baby innen utløp av helgen til å føle det ikke skjer. Aktivitetsnivået til snuppa i tillegg til kynnerhyppigheten har avtatt betraktelig og i dag har jeg bare vært sliten uten grunn. Noe bevegelse er det jo, men ikke som de to siste dagene.

Jaja, dagene snegler seg avgårde...

Nå skal jeg se på andre føde og ha det vondt. Kjipt at jeg har sett episodene før ;)

Jadda er her jeg, 5 dager over. Begynner å miste troen på at det skal bli maibaby. Overtidskontroll på tirsdag. Nå er det ikke lenge igjen ihvertfall. Skal klare å holde ut noen dager til :-)

Back
Topp