Opprop 29. Mai :-)

Kråkebolla

Med en liten kråkebolle i ovnen
Ja, jeg er her fremdeles gitt! :-)

Dag 9 på overtid nå, og skal innrømme at nå begynner jeg å bli utålmodig jeg også.. Mest fordi jeg har et iherdig ønske om at ting skal skje av seg selv på den naturlige måten, og at jeg skal slippe igangsetting :-( Men men.. Det er fortsatt litt tid igjen hvor det kan skje, så jeg krysser fingrene :-) Overtidskontroll i morgen!

Er det flere gravide igjen her, siste innspurt av Mai? Kun 3 dager av "måneden vår" igjen nå..

Eg vakna gravid i dag eg og.. har og ynskje om at ting skal starta naturleg, men eg er "berre" 4 dagar over termin :p skal på overtidskontroll på mandag :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe, vi er tydeligvis ikke mange igjen her nå! :-) Ikke veldig rart det da.. Men vi får holde ut :-D

Ennå gravid her overtidskontroll i mårå.. Ver dere om dn kontrollen tar lang tid?? Å hva gjør di hva må jeg ta md ?? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

5.dagen over. Mas fra alle hold.. Nå er jeg bare lei:( gråter masse, kanskje uten grunn, for babyen har det veldig bra, og jeg er frisk, men er sååå lei alt maset...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ennå gravid her overtidskontroll i mårå.. Ver dere om dn kontrollen tar lang tid?? Å hva gjør di hva må jeg ta md ?? :)

Ta med urinprøve, hvis ikke de ser noe spesiell årsak til å sette deg igang, tar nok ikke undersøkelsen noe særlig lenger enn et par timer. De tar nok Ctg scanning og ultralyd samt at kanskje jordmor prøver å tøye deg hvis mulig.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har aldri vore på det før, men har høyrd at det er vanleg med ctg, ultralyd og vaginal undersøkelse. Kanskje ein blir strippa. ( det håpar eg på :p )
Du må sjølvsagt ta med helsekortet, men har lest nokre stadar at det er lurt å ta med sjukehusbaggen. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oki :) då får me sjå i mårå hb snart han komme men blir jo kjekt å se på kontrollen og i mårå :)

Termin i dag, så jeg er også fortsatt her.. :-)

I dag var vi innom føden en tur, hadde ikke kjent liv på veldig lenge og ble litt bekymret.. Ringe, og de ville ha oss inn.. I bilen på vei dit våknet hun, men de tok likevel noen tester :) Alt ser bra ut, og vi skal tilbake på overtidskontroll i morgen tidlig! :-)

Back
Topp