MICAmor Forumet er livet VIP 29 Apr 2006 #1 [:D]God morgen ,her er jeg..... Og det ser ikke ut til at jeg skal noe sted.[:)]
Arda`s-mamma Gift med forumet 29 Apr 2006 #2 hilly jager micamor til føden.. du har ikke noe å gjøre her[8D][:D][:D].. ønsker eg lykke til..[:)]
Linn Anetts mamma Betatt av forumet 29 Apr 2006 #3 Er nok her jeg også, termin i dag [:D] men det har ikke snuppa forstått enda. Blir nok Mai barn det her ja.
Er nok her jeg også, termin i dag [:D] men det har ikke snuppa forstått enda. Blir nok Mai barn det her ja.
Fuvi25 Elsker forumet 29 Apr 2006 #4 ORIGINAL: Asil Mai er sikkert en fin måned å bli født i det og. Lille baby her i gården er i alle fall av den oppfatningen.. Asil 40+4 Signerer... 40+3
ORIGINAL: Asil Mai er sikkert en fin måned å bli født i det og. Lille baby her i gården er i alle fall av den oppfatningen.. Asil 40+4 Signerer... 40+3
F Frøken X Flørter med forumet 29 Apr 2006 #5 hei hei [:)] hva skal man gjøre for å få minsten ut????? 42 uker i dag.
D dj73 Blir kjent med forumet 29 Apr 2006 #6 og jeg er nå 1 dag over...I morgen er det den nederlandske nasjonaldagen- så det hadde vært litt artig om det kunne skje noe da :) Min mann er nederlandsk da...
og jeg er nå 1 dag over...I morgen er det den nederlandske nasjonaldagen- så det hadde vært litt artig om det kunne skje noe da :) Min mann er nederlandsk da...
dite Forumet er livet VIP ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 29 Apr 2006 #7 ORIGINAL: HeiKro Er nok her jeg også, termin i dag [:D] men det har ikke snuppa forstått enda. Blir nok Mai barn det her ja. Ja,du får vente på meg du-så vi kan være sammen på føden[;)]
ORIGINAL: HeiKro Er nok her jeg også, termin i dag [:D] men det har ikke snuppa forstått enda. Blir nok Mai barn det her ja. Ja,du får vente på meg du-så vi kan være sammen på føden[;)]
Linn Anetts mamma Betatt av forumet 29 Apr 2006 #8 Skal prøve på det Dite. Du får si i fra hvis det skjer noe [:D]