Opprop, 28 Mai

Nusk

Glad i forumet
Hvem går fortsatt gravid her? Som har termin i mai. Føler ikke det ikke er mange igjenn? Føler meg nesten alene, er på dag 5 på overtid..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg er her fremdeles 4. Dagen på overtid... Føles som en evighet, og nesten litt vondt:(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

3dager over tid

4 dager over termin:( 41+0 i dag håper d snart starter er så lei nå våknet med vond hals å har en syk gutt på 3,5 år med feber :( kansje d blir juni baby istedenfor mai baby ;p hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

2 dagen på overtid.. Hvooor blir du av baby..? Mamma har vondt - og du har det trangt! Kom ut :D :D

Dag 6 på overtid her. Skjer det ikke noe i løpet av dagen så er det overtidskontroll på sykehuset i morgen :) men er lei nå, og ønsker lillemann ut!

3 dagar over termin! Har det i grunn fint, men begynnar no å bekymre meg over noko so teit som strekkmerker. har berre fått eit til no, og hadde vore supert om eg slapp unna med det :P hehe

3 dagar over termin! Har det i grunn fint, men begynnar no å bekymre meg over noko so teit som strekkmerker. har berre fått eit til no, og hadde vore supert om eg slapp unna med det :p hehe
Husk å smør ekstra mye nå:)
Hvis du ikke har fått noe særlig enda, slipper du nok unna, men greit å gjøre det man kan...

Termin i morgen, jeg er her fortsatt ..

Tenk dere jenter, nå er det bare 4 dager (med i dag) igjen av Mai! :-) Kanskje noen av oss blir junimammaer istedet! :-)

Jeg er på dag 8 på overtid i dag. Det går egentlig veldig greit, stresser ikke og nyter de siste dagene med magen :-)

Jeg har vært så dårlig i svangerskapet at jeg har vært 100 % sykmeldt så og si i 9 mnd. Nå på slutten derimot har formen tatt seg veldig opp! :-) Nå har jeg endelig energi til å bevege meg, og det er ikke lammende vondt i bekkenet heller lengre :-) Derfor klarer jeg vel å nyte siste biten så mye som jeg gjør.. Men er veldig spent på når hun kommer da ;-)

Er 6dager over nå. Har mye murringer, å proppen kommer etappevis ut, å har 1 cm åpning.. Så kjenner jeg begynner å bli rimelig klar nå!

Jeg ble jo sjekket i går og har 3 cm åpning, økt med 1-1.5 på fem dager. Har slimet mye og i dag kom det litt blod også. Masse kynnere siden i går, så kroppen gjør seg i det minste klar :)

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Back
Topp