Opprop 28 januar !!!

Linka

Gift med forumet
Følgende januarmammaer må melde seg idag :

* Gry ( 21 januar )

* Marianne V P ( 23 januar )

* Krb ( 25 januar )*

* Snusken ( 26 januar )

* Chica21 ( 27 januar )

* Liv83 ( 29 januar )

* Tyren78 ( 29 januar )

* Dama ( 30 januar )

* Lindaen ( 31 januar )

Har født :

GRATULERER !!

Hanne79 ( 24.11.05 )
Mathilde
Norah

Siric ( 29.11.05 )
Maia Christina

Storm ( 17.12.05 )
Jonas

Grete71 ( 21.12.05 )
Vetle

Lena28 (22.12.05)
Casper

Løven (27.12.05)
Emma

Linka (30.12.05)
Alexander

Terese (30.12.05)
Pernille

Skytte76 (02.01.06)
Marie

Linni (02.01.06)
Stine Louise

Tut (05.01.06)
Daniel

Careen (06.01.06)
Fredrik

Homma (10.01.06)
Thea

MB (10.01.06)
Alexander

Star83 (11.01.06)
Emina

Renate79 (12.01.05)
Sara Emilie

Pearl81 (12.01.06)
Henriette Maien

Fiorelina (13.01.06)
John Ruben

Jessie (13.01.06)

Ylva (18.01.06)
Brynjar

Buster (18.01.06)
Julian Elias

Snart2 (19.01.05)

Chill24 (20.01.06)

Sara73 (20.01.06)

Mallu (21.01.06)

Kanel (21.01.06)

Sicaa (23.01.06)

Trulte74 (23.01.06)

Beklager at det ble sent idag. Humøret er ikke på topp.
Klem

*trøsteklemme* Synd at humøret ikke er på topp, og at det ikke er noe jeg kan gjøre.. Jeg er nå her ennå jeg da.. *sjokk*

Forresten.. Om jeg føder snart så er navnene Matilda eller Elias.. [;)]

Er her enda, ja... men nå begynner jeg å bli litt lei ja...

Takk for jobben du gjør med oppropet, Linka, helt toppers!
-noen dager er tyngre enn andre, sånn er det bare... håper du får en bedre dag imårra!!
Klem [:)]

Fine navn, lindaen. Elias står på vår liste også!

Jeg er her ennå, en uke på overtid nå...Blir satt igang på tordag hvis ingenting har skjedd til da...

Takk, takk alle sammen.
Håper på en bedre dag i morgen ja. Tar på når sambo jobber fra 07.30 - 21.30 hele helga. Sliten og lei er jeg. Har sagt ifra at jeg ikke er i så god form om dagen. Han skjønner det, men jobben hans gjør ikke det. Han bare må være der.
Klem

Heisann Linka! Jeg er her enda så nå må jammen nurket mitt forte seg å komme hvis vi skal unngå igangsetting på mandag...
Trist å høre at du har en tung dag Linka! Håper dagen i morgen blir bedre!!!
Det er supert at du fortsetter med oppropet! [:D] Nå nærmer det seg slutten så da får du endelig en velfortjent pause [;)]
Gleder meg til vi alle er komt over i født i januar forumet!
Jeg synes vi er en kjempegjeng her inne!

God bedring klem fra Snusken!

Takk vennen.
Redd for at mange sliter litt etter at nurkene dems er født, men da ser jeg trøsten i at det er mange og ikke bare meg.
Gleder meg til alle begynner og chatte litt på født i januar forumet. Har vært stille der inne nå.
Klem og lykke til med fødselen. Tvinner tomler for dere alle sammen.

Ja det tar nok en stund å komme inn i rutiner, få igjen kreftene i den "nye" kroppen og bli kvitt alle hormonene som ofte har en del å si... [&:]
Jeg sier til meg selv at det er veldig fint å føde nå i januar fordi vi da kan bruke de første par månedene inne i varmen og samle krefter og når vi da er litt bedre og mer ovenpå i både kropp og sjel er vi klar til å nyte våren [:)] For da er plutselig våren her og vi kan ut å trille og nyte solen [:D]
Håper denne tanken kan hjelpe deg!!!

Klem fra meg [:)]

Er her ennå. Var til jordmor igår og alt var bare bra...men ville ikke sjekke modning, så jeg er litt spent på når det setter igang dette her. Håper det ikke bli så altfor lenge til!! *krysser fingrene for dere andre som også går å venter nå*[:)]

Er her enda ja.
Skjønner godt du er sliten Linka. Sender deg en go'klem.

Fine navn lindaen [:)]

Tusen takk[:)] Elias André og Matilda Nicoline faktisk[:D] Begge mellomnavn er fra pappaens familie.. Tradisjon å bruke familiens mellomnavn.. André er fra pappaen selv og Nicoline er fra bestemoren hans.. [:)]

Hei linka...vil bare si at jeg skjønner hvordan du har det.....håper du føler deg bedre snart....*føle deg bedre klem*
mye å gjøre med ny baby og barn i huset fra før...er i samme situasjon...vi gjør en stor jobb!!!så det!!![:)]

må bare si at jeg føler meg hjemme her i januarklubben jeg å...kan ikke noe for det...!!!så det er nå her jeg leser og skriver innlegg......når jeg har tid og overskudd....og lyst[:)]

Back
Topp