Opprop 28. januar!

Lisee

Elsker forumet
Følgende februarmammaer må melde seg i dag:

#Midt i norge (4 februar)

# Henni (5 februar)

# Snapp (6 februar)

# Mereete (7 februar)

# Jordbæret (11 februar)

# Milla81 (12 februar)

# Goungen (12 februar)

# Lilletrille (12 februar)

# ElisabethJohanne (12 februar)

# Fisken (13 februar)

# Rosali (15 februar)

# Berg26 (planlagt ks 7 februar, termin 15 februar)

# Tone83 ( 16 februar)

# Lisee (19 februar)

# Mona mona (planlagt ks 6 februar, termin 19 februar)

# Hanne84 (21 februar)

# Lilla (21 februar)

# Lillemora (21 februar)

# Peggy (22 februar)

# Fruluna (23 februar)

# Neleh (23 februar)

# Habibe (27 februar)

# Bamseliten (27 februar)

# Nettemor (28 februar)

Som vikarienrende opproper for fruluna, lager jeg like godt listen nå.[8D] (Selv om det er veldig tidlig...) Sliter nemlig med søvnen i natt og kommer sannsynligvis til å sovne ved 8-tiden[&:] Begynner å kjenne mønsteret!
Dersom jeg ikke hadde laga den nå, ville det da sikkert blitt langt utover dagen før den kom på plass.

Så ha en fin dag, jenter! Enda en dag nærmere målet vårt![:D]

Bra jobba Lisee! Synes du er flink jeg [;)]

Natta har vært helt forferdelig - nesten ingen søvn og ett leven uten like. Hadde vondt i ryggen også og begynte å tenke på rier. Så på klokka men riene varte jo i timesvis så slo det fra meg. Klarte ikke stå opp heller da det å komme seg ut av sengen kan sammenlignes med det jeg tror må være situasjonen når en er passert 100 år og sliter med alle ledd i kroppen.

Tenker mye på fødsel nå og har blandede følelser - ei stund har jeg lyst at det skal skje NÅ, neste minutt føler jeg meg ikke klar [&:]

Ha en fin dag jenter!

Hei hei, her er jeg også, sovet greit i natt faktisk[:)]

Huff en hel måned igjen, får virkelig håpe det skjer noe før det[;)]

Vel, vel, ha en strålende lørdag alle sammen!!

her er jeg:)

her er jeg også:)
har sovet godt i natt, klarte å sove fram til kl 6, da måtte jeg på do.. også sov jeg til kl 9.. så idag føler jeg meg ganske uthvilt.. og våknet til de nydeligste vinterværet.. strålende sol!!

heisann heisann[:D]
Her er jeg! Var på kontroll hos jordmor i går,alt så fint ut som vanlig,bortsett fra at jeg hadde pittelitt protein i urinen,men det var så lite at jordmor sa det var ingen fare[:)]
Lillemann var ganske aktiv i magen i går når jeg var på kontroll,han spente til flere ganger,så jordmor holdte på å le seg ihjel av "gelemagen"min....heh[8D] Hun fikk jo nesten ikke målt hjertelyden når han holdt på sånn!en liten rabbagast det der!![;)]
Ellers så har jeg fått bekkenløsning!![:@]har kjempevond i lyskeregionen og ryggen når jeg går,pluss at det presser nedover,så det er ikke akkurat noe behagelig da[&o] sliiiiiitsomt!
Pluss at jeg fikk vite at jeg har gått opp 13 kilo i løpet av svangerskapet(til i går)å det kjennes godt må jeg si....
Menmen....ellers går det fint med meg,å håper det går fint med dere oxo[:)]

heia.. ER nok her i dag også ja.

Her er jeg! Har sovet veldig godt i natt! Så det har vært deilig! Men jeg skulle likt at det skjedde noe veldig snart! Ingen slimpropp å se.. I går kveld hadde jeg litt mer ubehagelige kynnere, men det gikk selvfølgelig over etterhvert.
Ellers er han veldig aktiv for tiden..
Ha en fin dag, jenter!!

hei hei
er
her
jeg

Og her er jeg! Fortsatt!!
Har vært mer på do å tissa i natt enn jeg har sovet føles det som... men men... Ingenting har skjedd her ihvertfall!
Ha en fin dag!

Hei alle sammen! Er her eg også! [:D]

Hei jenter!!

Så flink du er da Lisee!! [:D] [:D] Stolt av deg nå altså.. He he..

Er nok ikke skjedd så mye her heller... Ingen tegn til noe fødsel iallefall..
Mye kynnere, vond bekkenløsning, og et mørbanka skambein... [8|]

Eller ser alt bra!! [:)] Ha en fin lørdag!!

Er med her jeg. Tror jeg lader opp til fødsel eller noe sånt.. For formen og energien blir bedre for hver dag.[:)] Glemmer til tider at jeg e gravid, før plutselig magen er i veien for en dør, stol, vegg eller hva som helst.. Smelte magen inn i kjøleskapet her en dagen og det var ikke godt i det hele tatt[:(].

Hei hei!Er her jeg også[;)]

Hei og hopp.
Er her jeg også:) Tida nærmer seg termin og jeg er dritt lei.
Begynt å teste ut endel kjerringråd, men det ser ikke ut som om noe virker....
Beibisen kommer vell når den er klar den..og jeg..ja jeg er klar som et egg..tihi[:D]

Ha en flott lørdagskveld jenter[:)]

Jeg er og her

Back
Topp